logo
logo
logo
logo
SMS Marketing

Praktyczne korzyści korzystania z bulk SMS, czyli masowej wysyłki SMS-ów
Opublikowano: 7 grudnia 2018

Bulk SMS, czyli masowa wysyłka SMS-ów, to dziś jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych. Wysoka skuteczność idąca w parze z niskim kosztem sprawia, że masowa wysyłka krótkich wiadomości tekstowych jest wybierana zarówno przez duże firmy, jak i przez mniejsze przedsiębiorstwa, które pragną mieć jak najlepsze relacje ze swoimi klientami i zwiększyć sprzedaż. Korzystanie z bulk SMS wiąże się z licznymi korzyściami. Jakie są najważniejsze z nich – o tym poniżej.

Współczynnik otwarcia na poziomie 95%!

Bulk SMS jest uznawana za jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Jest to związane przede wszystkim z wysokim współczynnikiem otwarcia (open rate), który w przypadku krótkich wiadomości tekstowych wnosi aż 95%. W praktyce oznacza to, że blisko 100% osób, na których numery wyślemy nasz komunikat reklamowy otworzy oraz przeczyta naszą wiadomość. Dla porównania, open rate w przypadku e-mail marketingu rzadko kiedy przekracza 20%.

Co to oznacza dla firmy korzystającej z bulk SMS? Znacznie większe szanse na zainteresowanie klientów swoją ofertą oraz możliwość na sprzedaż reklamowanych w nich produktów oraz usług! Od przeczytania wiadomości reklamowej już zaledwie krok dzieli bowiem klienta od dokonania zakupu, co jest przecież głównym i nadrzędnym celem każdej kampanii marketingowej.

Od wysłania do odebrania SMS zaledwie kilka sekund

Masowa wysyłka SMS-ów daje niemal natychmiastowe rezultaty. Narzędzia przeznaczone do bulk SMS sprawiają bowiem, że od chwili naciśnięcia przycisku „wyślij”, a dostarczenia wiadomości na telefon komórkowy odbiorcy mija zaledwie kilka sekund.

Pozwala to na zrealizowanie nawet zaplanowanej w ostatniej chwili kampanii reklamowej lub poinformowanie klientów o ofercie, która będzie trwała zaledwie kilka godzin. Korzystając z bulk SMS mamy gwarancję, że nasz komunikat reklamowy zostanie dostarczony do wszystkich odbiorców w najkrótszym możliwym czasie.

Z krótkim czasem, który upływa między wysłaniem, a odebraniem wiadomości, wiąże się jeszcze jedna korzyść – pozwala to na niemal natychmiastową ocenę efektów kampanii reklamowej i szybkie wprowadzenie zmian, jeśli coś idzie nie po naszej myśli. Wszystko to dzięki dostępnym statystykom, które pozwalają na stały monitoring reakcji naszych klientów na zaproponowaną ofertę.

Pozytywne relacje z klientem nastawionym na zakup

Numer telefonu komórkowego to dla wielu osób bardzo prywatna sprawa. Nic więc dziwnego, że niechętnie ujawniamy go nieznajomym oraz podajemy firmom, z którymi na co dzień nie sympatyzujemy. Posiadając bazę danych zawierającą numery klientów i wysyłając na nie SMS-y reklamowe celujemy więc w grupę najlepszych oraz najbardziej zdecydowanych na zakup klientów.

Komunikat reklamowy nie trafi bowiem w ręce przypadkowych osób, a ludzi, którzy lubią naszą firmę oraz chętnie dokonują w niej zakupów, co z kolei jest kluczem to udanej sprzedaży oraz sukcesu całej kampanii.

Ponadto, bulk SMS pozwala na utrzymanie pozytywnych relacji z klientami poprzez przypominanie się im od czasu do czasu. Dzięki regularnie wysyłanym SMS-om firma ma bowiem znacznie większe szanse na zostanie zapamiętaną oraz wykreowanie pozytywnego wizerunku marki dbającej o klienta.

Tagi: , , ,

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Powiązane treści

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron – co to jest i jak dział...

Pozycjonowanie stron to proces, którego głównym celem jest poprawa wid...
AI w obsludze klienta

AI w obsłudze klienta – jak zmienia standardy...

Sztuczna inteligencja coraz mocniej zmienia sposób, w jaki firmy obsłu...
gadżet

Jak wybrać skuteczne gadżety reklamowe dla Tw...

W dobie cyfrowej rewolucji, gdzie konkurencja biznesowa jest na każdym...
budowanie linków

Jak skuteczne budowanie linków poprawia ranki...

Budowanie linków to jeden z filarów strategii SEO, który może znacząco...