• Menu

    Przystanek autobusowy – czy wiesz na co patrzysz?

    Celem wielu firm jest znalezienie odpowiedzi na pytanie – jak dotrzeć do grupy docelowej i zwiększyć sprzedaż? Marketing to bardzo szerokie pojęcie – obejmuje on właściwe wszystko, co jest kojarzone z określeniem „reklama”. Spoty w telewizji, reklamy w radiu, billboardy – to tylko szczypta przykładów na realizację założeń kampanii reklamowej. Marketing jest oparty na zaawansowanej strategii – czasami odbiorca nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że to na co patrzy to właśnie reklama. Obecnie, prawie każdy przystanek autobusowy, oprócz spełnienia swojego docelowego zadania jakim jest wyznaczenie miejsca zatrzymania środków komunikacji miejskiej – stał się doskonałą powierzchnią, na której może pojawić się reklama.

    miasto

    Przystanek autobusowy i citylight – para idealna?

    Citylight to rodzaj nowoczesnej instalacji/ramki/gabloty, w której umieszcza się plakat reklamowy. Jego doskonałą widoczność zapewnia eleganckie i subtelne podświetlenie. Dzięki temu, każdy citylight nie tylko przyciąga wzrok, ale stanowi również rodzaj miejskiego oświetlenia. To właśnie dlatego, prawie każdy przystanek autobusowy jest wyposażony w citylight. Korzyści są tutaj obustronne – miasto ma zapewnione oświetlenie przystanków, a reklamodawca czerpie korzyści wynikające ze skuteczności przekazu tej formy reklamy.

    Citylighty, czyli podświetlane gabloty, najczęściej można spotkać w metrze, na przystankach tramwajowych i autobusowych, ale są również dobrze widoczne w centrach fitness i kinach. Firmy, które zastanawiają się jak dotrzeć do grupy docelowej powinny uwzględnić w swojej kampanii marketingowej  przystanki autobusowe i inne często uczęszczane miejsca, w których umieszczone są citylighty. Wystarczy dobrze się rozejrzeć – citylighty są praktycznie wszędzie i to dzięki nim każda reklama jest bardzo dobrze widoczna – nawet o zmroku. Do wykonania specjalnego plakatu plakatu reklamowego, który ma być umieszczony w podświetlonej gablocie konieczne jest użycie specjalnego lekko przezroczystego papieru. Materiał przeznaczony na reklamę do Citylightów musi być odporny na różne warunki atmosferyczne i promieniowanie UV. Reklama nie może blaknąć pod wpływem słońca i marszczyć się podczas dużej wilgotności. Zastosowanie tradycyjnego plakatu w podświetlanej ramce nie odniosłoby tak estetycznego i przejrzystego efektu.

    Jak dotrzeć do grupy odbiorców?

    Jak dotrzeć do grupy odbiorców określonej przez reklamodawcę? W przypadku reklamy na przystankach można śmiało stwierdzić, że podobnie jak inne formy reklamy zewnętrznej – to najlepszy sposób na docieranie do najszerszego grona odbiorców – w tym grupy docelowej reklamodawcy. Z komunikacji miejskiej korzysta coraz więcej osób –  przystanek autobusowy, wnętrze metra, tramwaju i autobusu to doskonała powierzchnia reklamowa, która zapewnia realne i zadowalające efekty marketingowe i wpływa na popularyzowanie i rozpoznawalność marki.

    Witryny Citylight to inteligentna i uniwersalna forma reklamy zewnętrznej. Podświetlenie LED-owe zmienia je w całodobowy, doskonale widoczny nośnik reklamowy. Wyraźny motyw i zauważalna szata graficzna reklamy zapewnią, że każda kampania outdoorowa, będzie nie tylko zauważalna, ale również zapamiętywana. Citylighty stają się częścią środowiska miejskiego, które jest dla większości osób przestrzenią, z którą mają do czynienia na co dzień. Popularyzacja tego rodzaju reklamy sprawiła, że naprawdę ciężko wyobrazić sobie przystanek autobusowy bez subtelnego, ale widocznego Citylightu.

     

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Artykuły powiązane

  • Subskrybuj Nasz Biuletyn

  • Kategorie

  • Subskrybuj Nasz Biuletyn

  • Polecane