Getin Leasing otrzymał wyróżnienie w prestiżowym konkursie niezależnej kreacji Kreatura 2015 za kampanię „Czas Polskich Przedsiębiorców”. Jury złożone z ekspertów branży reklamowej już po raz 19. oceniało zgłoszone projekty pod względem oryginalności pomysłu i jakości realizacji. Wyniki ogłoszono 26 listopada br. podczas uroczystej gali finałowej. Akcja „Czas Polskich Przedsiębiorców” została wyróżniona w kategorii Kampania Społeczna / CSR, w podkategorii Działania CSR firm i marek. Jej celem było zwrócenie uwagi na kluczową rolę przedstawicieli sektora MSP w gospodarce i ich znaczenie w rozwoju kraju. Osią kampanii był spot promujący polskich przedsiębiorców, dostępny na dedykowanej stronie www.czasprzedsiebiorcow.pl
Przedsiębiorcy są sercem polskiej gospodarki. Jednak pomimo ogromnego wkładu w rozwój kraju, te wysiłki nie są doceniane. Dlatego postanowiliśmy zabrać głos w ich imieniu i wspólnie zawalczyć o dobre imię polskiego przedsiębiorcy. Inicjując kampanię stanęliśmy w obronie naszych Klientów, Partnerów Biznesowych i wszystkich polskich firm bo wiemy, co to znaczy być przedsiębiorcą. Wyróżnienie dla projektu „Czas Polskich Przedsiębiorców” jest dla nas inspiracją do dalszych działań na rzecz przedstawicieli MSP – mówi Jolanta Bogusz, Dyrektor Departamentu Wsparcia w Getin Leasing.
Celem konkursu Kreatura jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w sztuce reklamowej. Ocenie podlegają prace przygotowane dla polskiego rynku. Do tegorocznej edycji zgłoszono 138 projektów w 13 kategoriach. Listę zwycięzców ogłoszono 26 listopada br. podczas uroczystej gali w warszawskim Teatrze & Clubie Capitol. Organizatorem konkursu jest VFP Communications, wydawca magazynu „Media & Marketing Polska” i MMP24.
Tagi: CSR, Czas Polskich Przedsiębiorców, Getin Leasing, kampania społeczna, Kreatura
Dodaj komentarz