Kiedy zakładasz swoją kancelarię prawną, stoisz przed wieloma wyborami. Jakiego rodzaju prawo będę praktykować? Gdzie będę ćwiczyć? Jakich klientów chcę? Jakiego rodzaju opłaty będę pobierać?
Dopiero przechodząc do fazy planowania firmy prawniczej, zaczynamy postrzegać te pytania jako bardziej ogólne. Czyli jaka będzie filozofia mojej firmy? Na co postawię? Nigdy nie uzyskamy jednak satysfakcjonującej odpowiedzi, ponieważ pytania te nie są „statyczne”.
Jedyne pytanie, które jest statyczne i które może mieć ogromny wpływ na sukces Twojej firmy, to jej nazwa. Na początek warto pomyśleć o własnym imieniu. Co by było, gdybyś nazywał się inaczej? Co by było, gdybyś był chłopcem i otrzymał imię dla dziewczynki? Co by było, gdybyś urodził się w określonej religii i otrzymał imię niezwiązane z tą religią? Czy byłeś kiedyś w miejscu, w którym z jakiegoś powodu twoje imię było pogardzane? Te same rodzaje uczuć można napotkać w przypadku nazwy Twojej firmy prawniczej.
Wspaniałą rzeczą w zakładaniu firmy jest to, że możesz o tym myśleć i planować z wyprzedzeniem. Jeśli zakładasz firmę prawniczą i czytasz ten artykuł, prawdopodobnie jesteś albo dość młody, albo dość biegły technologicznie. Albo jedno i drugie.
Jeśli tak, to prawdopodobnie wiesz, że struktura praktyki prawniczej stopniowo się zmienia. Konkurencja jest zacięta, a wizerunek jest wszystkim. To coś, czego prawdopodobnie użyją do wyrobienia sobie opinii o tobie, zanim jeszcze cię poznają.
Nadając nazwę swojej kancelarii, należy wziąć pod uwagę kilka rzeczy. Tak, aby zmaksymalizować to pierwsze wrażenie. Po pierwsze, używaj swojego imienia. Po drugie, powinno być łatwe do zapamiętania. I wreszcie, powinno sprawiać, że ludzie czują się i myślą tak, jak chcesz, aby czuli się i myśleli o Twojej firmie prawniczej. Chociaż może się to wydawać łatwe, kiedy spróbujesz to zrobić, myślę, że okaże się to dość trudnym ćwiczeniem.
Na koniec marka. Gdy zakładasz własną kancelarię prawną, zaczynasz jako marka. Przez cały czas, gdy promujesz swoją markę, jesteś tym, co reprezentuje twoja praktyka. Ale zanim ktokolwiek zorientuje się, o co ci chodzi, możesz skierować ich na właściwą ścieżkę dzięki wspaniałej nazwie, która reprezentuje filozofię firmy. Silna, mocna, pewna siebie nazwa może sprawić, że ktoś zdecyduje się do Ciebie zadzwonić.
Jeśli szukasz wzorców do naśladowania, dobrze jest sprawdzić ofertę https://klodzinskikancelaria.pl – wzorcowej marki prawnej.
Tagi: firma, prawo
Dodaj komentarz