Sukces osiąga się pracowitością, obowiązkowością, rzetelnością i sumiennością. Wygląd zewnętrzny nie świadczy o tym, czy dana osoba jest profesjonalistą, czy amatorem i leniuchem. Niestety wygląd to pierwsza rzecz, na którą zwracamy uwagę i po której oceniamy rozmówcę. Zadbaj o niego poprzez drobne rzeczy i zbuduj wokół siebie aurę człowieka sukcesu!
Nikt nie przepada za osobami pretensjonalnymi i wywyższającymi się. Nie ma nic bardziej irytującego od przechwalania się drogimi gadżetami. Warto pamiętać, że w posiadaniu kosztowych akcesoriów wcale nie chodzi o to, by zostawiać na nich metki i trząść rachunkiem przed oczami każdej napotkanej osoby. Trzeba umieć być bogatym z klasą. Profesjonalizm, ale i zwykła ludzka przyzwoitość wykluczają celowe zachowania, przez które druga osoba mogłaby się poczuć gorsza.
Jednocześnie trudno zaprzeczyć, że drogie akcesoria robią wrażenie i sprawiają, że w oczach rozmówcy zyskujemy na wartości. Wydajemy się mądrzejsi i atrakcyjniejsi fizycznie. Otaczamy się aurą człowieka sukcesu, czyli osiągamy dokładnie ten efekt, o który nam chodziło. Z drogich akcesoriów trzeba jednak korzystać umiejętnie.
Kupowanie ubrań z wielkim logo modnej marki umieszczonym na plecach to coś przeciwnego do posiadania klasy. Lepiej grać detalami, np. drogim zegarkiem. Nie eksponujemy go ciągle, więc nie kłuje naszych rozmówców w oczy. Odkrywamy go tylko wtedy, gdy ktoś zapyta o godzinę. Tyle wystarczy, by podkreślić swój autorytet, oczywiście poparty prawdziwą wiedzą i umiejętnościami – z leniwego nieuka nawet garnitur ze złota nie zrobi profesjonalisty.
Jeśli boisz się, że w trakcie krótkiego spotkania nie zdołasz przekonać rozmówcy, że jesteś tak dobry, jak twierdzisz, a wiesz, że nie będziesz miał okazji błysnąć mu przed oczami zegarkiem, upewnij się, że wyczuje Twój profesjonalizm i charyzmę już na wstępie. W przenośni i dosłownie, tu bowiem kluczową rolę odegrają perfumy.
Zapachy marki Hugo Boss to propozycja nie tylko dla mężczyzn sukcesu, ale i dla sięgających po niego kobiet. Są jednocześnie słodkie i ostre, korzenne, drewniane, dymne – wszystko zależy od edycji. Nigdy jednak nie są naiwnie cukierkowe ani tak ciężkie, że aż dobijające. Jeśli jesteś kobietą, zwróć uwagę na Boss Woman o aromacie cytrusów i mango, kwiatowe Ma Vie Pour Femme, egzotyczne Hugo XX, zmysłowe Jour Pour Femme. Mężczyzno, Ty staw czoła klasykom takim jak Boss Bottled, Boss Bottled Tonic, Iced, Boss The Scent, Hugo Just Different.
Chowajcie się lny, zamsze, dżinsy i poliestry, oto na prowadzenie wychodzi skóra! Surowiec zaniedbywany w młodym wieku na rzecz materiałów modnych i tańszych, w wieku dorosłym staje się jednym z ulubieńców.
Na skórzane akcesoria trochę wydać trzeba, ale nie martw się – wszystko zwróci Ci się z nawiązką. Nic tak bowiem nie buduje aury profesjonalizmu wokół osoby, jak używane przez nią przedmioty. Człowiek sukcesu nosi się z klasą. Nie w złocie, ale w rzeczach o doskonałej jakości. Lekko znoszone tenisówki to domena wieku studenckiego, gdy wiedzę dopiero się zdobywa. Gdy przyjdzie czas zarabiania i wykazywania się zdobytą wiedzą, podniszczone buty zostaną zastąpione ponadczasowymi półbutami ze skóry, a miękki neseser zamykany na rzep skórzaną teczką, która przeżyje wiele lat i jeszcze trochę.
Profesjonalne osoby sprawiające wrażenie rzetelnych, wiarygodnych i oddanych sprawie chętniej się zatrudnia, awansuje, docenia oraz gratyfikuje. Wkład we własny wygląd należy potraktować jako wkład w wizytówkę.
Pogięta, zalana herbatą i z rozmazanym nazwiskiem nie zrobi dobrego wrażenia. Czy do takiego fachowca ktoś zadzwoni? Co innego, jeśli wizytówka będzie wyglądała jak dopiero co wydrukowana, a umieszczone na niej informacje przybiorą formę minimalistyczną, schludną. Umiar to kluczowa cecha.
Dodaj komentarz