• Menu

    Kubki reklamowe wzmocnią wizerunek Twojej marki

    Kubki reklamoweW dobie wszechobecnej reklamy poszukuje się coraz lepszych i bardziej efektownych sposobów na nią. Jaka powinna być dobra reklama? Przede wszystkim jasna i zrozumiała w odbiorze, a przy tym nienachalna. Konsumenci w większości są zmęczeni atakującymi ich zewsząd bilboardami, świecącymi przekazami, jak również przysyłaniem reklam na wszelkie możliwe środki komunikacji.

    Jeśli chcesz, by Twoja reklama zaliczała się do grona tych „dobrych”, postaw na kubek albo filiżankę z nadrukiem. To metoda prosta, tania i…lubiana, bowiem naczynia na napoje to praktyczne gadżety, które sprawdzą się zawsze i wszędzie. Możemy z nich pić różne napoje, ale także wykorzystać je w nieco inny sposób, na przykład jako pojemniczki na długopisy, ołówki czy inne drobiazgi. Kubek wpisany jest w wygląd każdego pomieszczenia, a nadruk na nim będzie nienachalnym towarzyszem.

    Jednak kubki i filiżanki to nie tylko zwykłe gadżety – mogą stanowić doskonały nośnik wspomnień i emocji. Nadruk zdjęcia bliskiej osoby może zamienić zwykłą, popołudniową herbatkę w chwilę wzruszających wspomnień związanych z osobą z fotografii.

    Kubki reklamowe to wymarzone narzędzie marketingowe – budzą pozytywne skojarzenia, są przydatne, a nadruk będzie towarzyszył użytkownikowi zawsze, przez co treść siłą rzeczy zostanie zapamiętana. Kubki z nadrukiem mają jeszcze jedną, znaczącą przewagę nad innymi formami reklamy: są trwałe, więc będą cieszyć swoją funkcjonalnością o wiele dłużej. To także jedna z najtańszych i jednocześnie najbardziej skutecznych form reklamy – potwierdzają to badania TNS OBOP. Wynika z nich jednoznacznie, że to właśnie kubki reklamowe są jednym z ulubionych i najbardziej pożądanych gadżetów reklamowych. Jeśli więc szukasz sposobu na zwiększenie zasięgu działalności swojej firmy – wybierz ten najprostszy i jednocześnie najtańszy z pozostałych nośników reklamy.

    Kubek reklamowy to także o wiele większy zasięg – nawet, jeśli należy do jednej osoby, jest przecież zauważany przez resztę domowników czy współpracowników. Przekaz reklamowy jest więc rozpowszechniany w naturalny i skuteczny sposób.

    Kubki z nadrukiem reklamowym to także przedmiot, którego funkcjonalność można porównać na przykład do koszulki typu T-shirt. Z jednej strony jest to przedmiot osobisty, z drugiej jednak, ze względu na przekaz – nieco publiczny. Należy do jednej osoby, jednak jego przesłanie dociera do wielu. Dodatkową zaletą jest to, że technologie nadruków na kubkach, a także ich design są stale rozwijane – pomysłów nie zabraknie więc jeszcze przez długi czas, a kubek reklamowy z pewnością pozostanie na podium w kategorii najprostszych i jednocześnie najbardziej skutecznych gadżetów reklamowych.

    Zajmujemy się realizacją zamówień na kubki reklamowe. Przed złożeniem zamówienia, zapoznaj się z kilkoma niezbędnymi krokami.

    1. Najpierw wybierz kształt i kolor kubka. Zwróć przy tym uwagę, by odpowiadał on linii graficznej pozostałych materiałów reklamowych.
    2. Decydując się na nadruk, zastanów się najpierw nad tym, czy będzie się on dobrze komponował z miejscem na kubku
    3. Trzeci krok jest najważniejszy przed złożeniem zamówienia. Upewnij się, czy dla danej ceramiki możliwe jest wykonanie jest wykonanie nadruku wybraną przez Ciebie technologią. Nierzadko zdarza się sytuacja, w której niektóre grafiki nie będą wyglądać dobrze, ze względu na możliwości techniczne. Istnieje aż 5 metod nadruku (przybliżone są poniżej).
    4. Na końcu poproś dostawcę o projekt kubka – na tym etapie możesz jeszcze skorygować zamówienie. Prezentacja powinna pokazywać kubek z kilku stron. Jeśli wszystko się zgadza, zaakceptuj projekt i czekaj na dostawę.

    Metody nadruku na kubkach:

    1. Tampodruk: jest najtańszy, ale jednocześnie najmniej trwały. Po nałożeniu nadruku, utrwala się go w piecu. Metoda ta jednak rzadko sprawdza się w przypadku umieszczania więcej niż 2 kolorów.
    2. Sitodruk pozwala na zadrukowanie kubka dookoła, z wyłączeniem obszaru przy uszku. Trwałość jest dobra, a metoda sprawdza się przy nadrukach wielokolorowych.
    3. Kalka ceramiczna jest najtrwalszą metodą. Po nałożeniu nadruku, utrwala się go w piecu, dzięki czemu spaja się on z kubkiem na stałe. Nadruk jest praktycznie nie do zdarcia.
    4. Sublimacja – to metoda wymarzona do szybkiego odwzorowania zdjęć i grafik wokół kubka. Jednak ze względu na mało wierne odwzorowanie kolorów, stosuje się ją przy niskich nakładach.
    5. Piaskowanie – to najdroższa, ale jednocześnie najtrwalsza i najbardziej dokładna metoda. Każdy kubek grawerowany jest osobno i ręcznie, dzięki czemu można je dowolnie personalizować.

    Autorem artykułu jest właściciel firmy Printee – producenta gadżetów reklamowych dla firm: www.printee.org

    2 odpowiedzi na “Kubki reklamowe wzmocnią wizerunek Twojej marki”

    1. Pawel4P pisze:

      Polecam nadruk na kubkach techniką sublimacji w HQ Fotolab we Wrocławiu. Kubki nadają się do mycia w zmywarce a przede wszystkim są bardzo dobrze jakościowo wykonane. Można wysłać zdjęcie na maila a odeślą gotowy projekt fotokubka do akceptacji. Po akceptacji projektu gotowy fotokubek jest do odbioru po nie całej godzinie. Gotowe kubki z nadrukiem można zobaczyć na plus.google.com/113069993560218678394 lub na ich stronie WWW hqfotolab.pl 🙂

    2. Łukasz pisze:

      Ogólnie wszystkie gadżety wzmacniają wizerunek firmy. Ja staram się szukać rożnych inspiracji w internecie, co roku też jeżdżę do Warszawy na RemaDaysy tam nie brakuje specjalistów w dziedzinie reklamy czy poligrafii.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Artykuły powiązane

  • Subskrybuj Nasz Biuletyn

  • Kategorie

  • Subskrybuj Nasz Biuletyn

  • Polecane