logo
logo
logo
logo
SBS-SIM

Jakość tworzona z pasją i sercem
Opublikowano: 25 listopada 2015

 SBS-SIMMijający rok pokazał nam kierunek przyszłych działań. Wiemy jakie jeszcze innowacje powinniśmy wprowadzić, aby dalej dążyć do perfekcji i nie dać się pokonać konkurencji – mówi Martyna Pilniak-Lubaszka, współwłaścicielka firmy PPH SBS-SIM Sławomir Pilniak

Oferta firmy obejmuje produkty z branży chemii budowlanej i gospodarczej. Które z tych produktów cieszą się największym uznaniem klientów i co stanowi o ich wyjątkowości?

– Już od 20 lat działamy w branży budowlano-gospodarczej. Od początku naszej działalności postawiliśmy na ludzi i jakość oferowanych produktów. Tworzymy z pasją i sercem. Naszym wiodącym produktem – właściwie tym, od którego zaczyna się nasza historia – jest PILMAS – Zabójca pleśni. To właśnie on cieszy się największym uznaniem na rynku, co potwierdza ponad milion zadowolonych użytkowników.

Czy przy tak dużej gamie produktów trudno jest jednocześnie zadbać o utrzymanie ich jakości, efektywną promocję?

– Od wielu lat staramy się na bieżąco reagować na potrzeby rynku. Właściwie jest to proces ciągły. Rozszerzamy ofertę o nowe produkty, których poszukują klienci i które odpowiadają ich wymaganiom. Dbamy przy tym o wysoką jakość i przystępną cenę, co stanowi nasze motto, a jednocześnie jest atutem każdego nowego produktu z gamy PILMAS.

Produkty z branży chemii budowlanej muszą spełniać szereg norm, posiadać określone certyfikaty itd. Jak przedstawia się ta kwestia w przypadku państwa asortymentu?

– W tej kwestii nie pozwalamy sobie na żadne uchybienie. Każdy nasz produkt przechodzi szereg badań, posiada odpowiednie atesty i zezwolenia. Dzięki temu jesteśmy wysoko klasyfikowani wśród polskich producentów, a zagranicznym dotrzymujemy kroku. To powoduje, że klienci darzą nas wyjątkowym zaufaniem.

Czy oferta firmy ukierunkowana jest na sprzedaż hurtową czy detaliczną? W jaki sposób prowadzona jest dystrybucja produktów?

– Sprzedaż naszych wyrobów, którą prowadzimy i chcemy utrzymać, odbywa się na trzech poziomach: dostawy do hurtowni, sklepów oraz sprzedaż docelowa. Posiadamy własny tabor, więc jesteśmy w stanie dotrzeć do każdego klienta w Polsce. Cechuje nas regularność dostaw.

Jakie czynniki decydują o konkurencyjnej pozycji firmy na rynku?

– Wszystkie inwestycje mają na celu rozwój firmy, co skutkuje rozszerzeniem oferty i zasięgu działania. Reklama jest dźwignią handlu, a nie ma większej reklamy od rekomendacji bezpośrednich użytkowników.

PPH SBS-SIM zostało wielokrotnie nagrodzone w ogólnopolskich plebiscytach. Która nagroda bądź nagrody mają dla państwa szczególne znaczenie?

– Nasze starania i działania są zauważane i doceniane, co nas bardzo satysfakcjonuje. Ostatnim osiągnięciem jest otrzymanie Złotego Orła Polskiej Przedsiębiorczości w 2014 roku w prestiżowym konkursie o zasięgu ogólnopolskim. Możemy poszczycić się również statuetką Orła Polskiego Budownictwa oraz Mazowieckiej Firmy Roku. Otrzymaliśmy też certyfikat PPRP „Firma Rekomendowana z Mazowsza”. Wszystkie otrzymane nagrody są ważne, niemniej jednak zawsze pozostanie dla nas najważniejsza ocena bezpośredniego użytkownika naszych produktów. Bardzo cenimy sobie również dyplomy czy wyróżnienia od podmiotów, które wspieramy finansowo, np. szkół.

Jak ważny jest dla państwa systematyczny rozwój i podążanie za postępem, aby dzięki nowoczesnej ofercie zdobywać uznanie coraz szerszego grona klientów?

– Korzystne zmiany w firmie gwarantują większe możliwości nawiązania współpracy z nowymi odbiorcami i zacieśnienia kontaktów ze stałymi klientami, którzy utwierdzają się w przekonaniu, że dokonali bardzo dobrego wyboru, kupując nasz produkt. Cała gama oferowanych przez nas produktów to zachodnia jakość w polskiej cenie. Jakość, jak już wspomniałam, jest priorytetem naszej firmy. To dzięki niej skutecznie konkurujemy ze znanymi globalnymi markami.

W przyszłym roku firma będzie obchodziła 20-lecie swojej działalności. Jakie wydarzenia w jej historii w największym stopniu wpłynęły na jej dzisiejszą pozycję?

– W historii naszej firmy trudno zauważyć tzw. kroki milowe. Cechuje nas raczej systematyczny rozwój w oparciu o ciężką pracę. Metoda małych kroczków pozwala na bardzo przemyślane i dopracowane zmiany. Dzięki takim zabiegom każdy z pracowników przyczynia się do wzrostu firmy, jednocześnie tworząc jej historię.

Jak przedstawiają się plany rozwojowe firmy?

– Marka PILMAS stale zwiększa swoją rozpoznawalność, co daje nam gwarancję zwiększenia sprzedaży. Małym firmom ciężko jest konkurować z wielkimi przedsiębiorstwami, mającymi do dyspozycji większe środki, ale my mamy atut w ręku – czyli jakość. Od początku działalności zwracamy uwagę na odpowiedni poziom produkowanych wyrobów, co potwierdzają uzyskane pozwolenia, certyfikaty, deklaracje zgodności oraz zadowoleni klienci. Mijający rok pokazał nam kierunek przyszłych działań. Wiemy jakie jeszcze innowacje powinniśmy wprowadzić, aby dalej dążyć do perfekcji i nie dać się pokonać konkurencji. Obecnie analizujemy ważność planowanych działań inwestycyjnych na przyszły rok. Zadania, które stoją przed nami, są ambitne i pozwolą nam wykorzystać potencjał tkwiący w załodze.

Rozmawiała Dorota Babkiewicz

Tagi: , , , , ,

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Powiązane treści

Branża FMCG

Branża FMCG w dobie koronawirusa...

Kryzys spowodowany koronawirusem dotknął niemal wszystkich branż – jed...
chemia gospodarcza

Różnice między chemią profesjonalną a gospoda...

Wybierając środki do utrzymania czystości na otaczającej nas p...