Dla wielu odbiorców przesyłki kurierskie są idealnym sposobem dostarczenia towaru. Dotyczy to oczywiście przesyłek o ograniczonych gabarytach. Z usług kurierów najchętniej korzystają przedsiębiorcy, którzy muszą wysłać dużą liczbę przesyłek do wielu miejsc. Jedną z największych firm świadczących usługi kurierskie na polskim rynku jest United Parcel Service. Ponieważ zarówno klienci, jak i nadawcy chcą znać termin dostarczenia i status przesyłki, interesuje ich, gdzie jest paczka UPS.
United Parcel Service działa w branży od ponad 110 lat. Początkowo firma funkcjonowała pod nazwą American Messenger Company, pod którą zarejestrowano ją w amerykańskim Seattle. W 1975 roku sieć połączeń UPS umożliwiała już dostarczanie przesyłek w całej kontynentalnej części Stanów Zjednoczonych. Na rynek europejski UPS wkroczył w 1976 roku. Wtedy właśnie powstała jego pierwsza filia w Niemczech.
Firma stale rozwija jakość świadczonych usług. Dzięki nowoczesnej technologii ustalenie, gdzie jest paczka UPS, stało się kwestią kilku kliknięć na komputerze. Dzięki temu klient może łatwo sprawdzić, czy i kiedy sprzedawca dokonał wysyłki zamawianego produktu, a nadawca – czy zamówienie zostało dostarczone.
Często firmy zamawiają części niezbędne do terminowego dokonania napraw, a także elementy systemów reklamowych i inne materiały potrzebne do dalszego przerobu. Terminowe dostarczenie przesyłki oznacza w takim przypadku możliwość wykonania zamówienia bądź usługi na czas. Firmy i klienci indywidualni chcą też sprawdzić, czy zamówiony przez nich towar faktycznie został wysłany, zorganizować jego odbiór i przygotować pieniądze na przesyłkę za pobraniem.
Jak sprawdzić, gdzie jest paczka UPS?
Posiadając numer referencyjny danej przesyłki, możemy sprawdzić jej status na stronie internetowej UPS. Dzięki stałemu elektronicznemu monitorowaniu przesyłek po wpisaniu numeru uzyskujemy informację, na którym z 4 etapów jest jej dostarczenie. Na cały proces składają się następujące statusy: „odebranie”, „w tranzycie”, „na magazynie dostawcy” i „do wysyłki”.
Dzięki tej możliwości klient może ustalić, czy danego dnia jego zakup trafi pod wskazany adres. Z kolei sprzedawca może dowiedzieć się, czy jego towar trafił do klienta. Jest to szczególnie istotne, gdy wysyłamy przesyłkę za pobraniem. W takim przypadku można ustalić, czy transakcja została dokonana i kiedy można spodziewać się pieniędzy.
Kontrolowanie terminowości i jakości dostaw stanowi istotny element każdej sprzedaży wysyłkowej. Dzięki niemu klient jest zadowolony nie tylko z produktu, lecz także z dostawy. Istotna jest więc współpraca z pewnym partnerem, który zapewni dostawę w sposób najbardziej satysfakcjonujący dla klienta.
Osoby dokonujące zakupów w Internecie zwykle wymieniają się opiniami o danym sprzedawcy. Opinia taka ma ogromne znaczenie w procesie podejmowania decyzji przez klientów. Dobrze jest wiedzieć, gdzie jest paczka UPS. Kiedy dotrze na czas, możemy się spodziewać, że zadowolony klient poleci nasze usługi innym, co przełoży się na zwiększoną sprzedaż.
Tagi: firma kurierska, Gdzie jest paczka UPS?, Internet, klient, kurier, paczka, przesyłka, przesyłki kurierskie, towar, United Parcel Service, UPS
Dodaj komentarz