logo
logo
logo
logo
Dmuchańce reklamowe

Dmuchańce reklamowe, czyli kreatywna promocja marki
Opublikowano: 29 sierpnia 2017

Skuteczna promocja wizualna opiera się między innymi na odpowiednim wykorzystaniu powierzchni, również tam, gdzie jest jej niewiele lub zagęszczenie materiałów promocyjnych utrudnia wyróżnienie promowanej marki na ich tle.

Dmuchańce reklamowe stanowią jeden z najskuteczniejszych sposobów na rozwiązanie tego problemu, zwłaszcza, gdy ich wykonanie opiera się na kreatywnym pomyśle.

Dmuchańce reklamowe – zalety tej formy promocji

Poza wspomnianym już zyskiem w postaci dodatkowej powierzchni reklamowej, dmuchańce reklamowe charakteryzują się kilkoma innymi zaletami. Jedną z nich jest możliwość wykonania reklamy w praktycznie dowolnych rozmiarach i kształtach. W ten sposób możemy między innymi odwzorować opakowanie promowanego produktu w robiącej ważenie skali – np. w postaci ogromnej butelki napoju czy tuby z kosmetykiem.

Dzięki wypełnieniu powietrzem, dmuchańce reklamowe pozwalają na stworzenie bardzo dużych, przyciągających wzrok konstrukcji stosunkowo tanim kosztem. Po spuszczeniu powietrza ich rozmiary stają się z kolei znacznie mniejsze, co pozwala w wygodny sposób transportować te mobilne reklamy. Wypełniając dmuchańce reklamowe specjalnym gazem lżejszym od powietrza, możemy natomiast stworzyć reklamy, które wyróżnią się z otoczenia dzięki unoszeniu się ponad powierzchnią ziemi.

Gdzie sprawdzają się dmuchańce reklamowe?

Dmuchańce reklamowe potrafią mieć wiele zastosowań, jednak ze względu na swoją mobilność świetnie sprawdzają się na eventach i imprezach odbywających się jednorazowo lub cyklicznie. Stworzenie, transport i zainstalowanie reklamy zajmuje mało czasu i pochłania niskie koszty. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by dmuchańce reklamowe stanowiły również stały element wystroju wnętrza powierzchni handlowej, np. w supermarketach.

Rodzaje dmuchańców reklamowych

Klasyczne dmuchańce reklamowe to przede wszystkim te przyjmujące kształt balonów, wielkich bram wejściowych (wrót), słupów, ram, czy namiotów. W oparciu o gotowe elementy tworzy również stałe systemy wystawiennicze, np. w formie arkad.

Do dmuchańców reklamowych zaliczamy również kostiumy pneumatyczne, dzięki którym na eventach pojawiają się dobrze znane maskotki powiązane z poszczególnymi markami. Kreatywność w przypadku dmuchańców reklamowych nie zna jednak granic, dlatego na zamówienie można wykonać dmuchane reklamy w rozmaitych, również nietypowych kształtach, w tym atrapy produktów o bardzo nieregularnych proporcjach. Dmuchańce reklamowe mogą zawierać podświetlenie całości lub poszczególnych elementów, które zwiększa ich widoczność po zmroku.

Tagi: , ,

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Powiązane treści

call tracking

Сall tracking: czym jest i jak działa...

Telefony od zainteresowanych klientów są nadal cennym źródłem sprzedaż...
SEO strony internetowej

SEO strony internetowej – jak to zrobić...

Pozycjonowanie stron internetowych to proces niezbędny dla każ...
Jak wyróżnić firmę na targach

Jak wyróżnić swoją firmę na targach?...

Udział w targach i konferencjach może być doskonałą strategią...
Grawer laserowy

Zastosowanie grawera laserowego w personaliza...

Grawer laserowy to zaawansowana technologia służąca do precyzyjnego ci...