Multiserwis Sp. z o.o. to przedsiębiorstwo istniejące na rynku od 25 lat. Od samego początku swojego działania firma stawia na dobre standardy jakościowe, w pierwszym okresie swojej działalności zapożyczone z koncernu właściciela, a od 2001 r., czyli 15 lat, swoje własne, stale doskonalone i dostosowywane do zmieniających się realiów.
Standardy jakościowe, eksponujące markę i jakość świadczonych usług, służące do pełnego zadowolenia klienta, związały z nami wiele przedsiębiorstw i osób, współpracujących po kilkanaście lat, wiedzących, że mają do czynienia z solidnym partnerem, który rozwiąże ich problemy i dobrze zrealizuje usługę.
Dla Multiserwis Sp. z o.o. klienci to nie tylko zleceniodawcy, ale przede wszystkim pracownicy. Bez solidnych, kompetentnych i rzetelnych ludzi nie moglibyśmy odnieść sukcesu, tak samo jak bez uczciwych i solidnych zleceniodawców. Dlatego stosunek do naszych pracowników, dbanie o ich zdrowie i bezpieczeństwo oraz ich lojalność ma dla nas priorytetowe znaczenie. Od 2005 r. w spółce Multiserwis rozpoczęliśmy systemowe podejście do bezpieczeństwa pracy – poprzez wdrożenie wymagań standardu SCC. Od tego momentu BHP stało się jednym z kluczowych wyzwań dla naszego przedsiębiorstwa.
W 2009 r. poszliśmy o krok dalej, rozszerzając przyjęte rozwiązania o wymagania normy OHSAS 18001 i ISO 14001 (wymagania środowiskowe), odczytując odpowiednio wcześnie nowy trend w biznesie – wskaźniki BHP jako element marketingowy. Tym samym od 2009 r. Multiserwis posiada zintegrowany system zarządzania bezpieczeństwa pracy, jakości, ochrony zdrowia i ochrony środowiska, w skrócie z ang. HSEQ. Jest system ściśle wkomponowany w istotę funkcjonowania przedsiębiorstwa, a więc uwzględniający wszystkie etapy jego działalności. Takie podejście stanowi również istotę nowo wydanych norm ISO.
Po 25 latach działalności śmiało możemy powiedzieć, że w Multiserwis Sp. z o.o. Zintegrowany system zarządzania HSEQ doskonale wspiera funkcjonowanie i rozwój przedsiębiorstwa na każdym etapie. Dziś firma osiąga prawie 600 mln zł obrotu i zatrudnia ponad 3200 pracowników. Jesteśmy obecni zarówno na rynku polskim, biorąc udział w realizacji dużych inwestycji na skalę krajową (związanych np. z modernizacją sektora energetycznego), jak również w szeregu inwestycji przemysłowych lub infrastrukturalnych na terenie całej Europy.
Oczywiście zdarzają się nam też sytuacje trudne, typu reklamacje czy wypadki przy pracy, ale zawsze z tych zdarzeń staramy się wyciągnąć jakąś istotną lekcję na przyszłość i nie popełniać więcej tych samych błędów, co funkcjonujące u nas rozwiązania systemowe w pełni nam umożliwiają i zapewniają. Główną przyczyną tych niekorzystnych sytuacji zazwyczaj jest pojedynczy człowiek lub grupa ludzi. Ktoś kiedyś powiedział: „gdyby nie czynnik ludzki, prowadzenie biznesu byłoby bajką. Niestety, bez ludzi nie ma biznesu”.
Ciągłe doskonalenie systemowe jest więc nieodzownym elementem w życiu przedsiębiorstwa na co dzień.
Tagi: Ewa Stępnik, Multiserwis Sp. z o.o., normy OHSAS 18001 i ISO 14001, normy w przedsiębiorstwie, standard SCC, system zarządzania HSEQ, systemowe podejście do bezpieczeństwa pracy, systemy zarządzania, systemy zarządzania jakością
witaj Ewuniu miałaś nas odwiedzić czekaliśmy u nas nic nowego pomału umieram jestem po kolejnych zabiegach onkologicznych wszystko prywatnie udaję że nie boli i jest dobrze i nawet nie pozwoliłam Gabrysiowi starać sie o zapomogę pozdrawiam serdecznie przyjedź
Ewuniu brakuje mi 3 część książki
Dodaj komentarz