W ostatnich kilku latach nie raz i nie dwa słyszeliśmy o nadchodzącej ponoć nieuchronnie „śmierci druku”. Takie teorie pojawiały się, będąc efektem postępującej digitalizacji naszego życia i środowiska pracy, a także stopniowego przenoszenia coraz to większej liczby danych i dokumentów na nośniki cyfrowe.
Praktyka pokazuje jednak, że druk ma się doskonale. Udowadnia to firma Epson, której najnowocześniejsze rozwiązania do druku atramentowego – wbrew pesymistycznym prognozom – sprzedają się coraz lepiej, o czym dowiedzieć się mogli uczestnicy spotkania zorganizowanego w Warszawie 3 października 2018 r. Wziął w nim udział Massimo Pizzocri, europejski wiceprezes firmy.
Wydarzenie pokazywało, że siłą japońskiego producenta jest nie tyle dostarczanie na rynek innowacyjnych urządzeń realizujących kluczowe potrzeby użytkowników biznesowych, co tworzenie kompleksowego, komplementarnego ekosystemu różnych urządzeń, aplikacji oraz usług, dzięki którym firmy mogą sprawniej realizować swoje codzienne zadania.
Oprócz drukarek w ofercie Epsona znajdziemy przecież choćby profesjonalne, wielofunkcyjne skanery, wspólnie z drukarkami oraz odpowiednim oprogramowaniem. Tworzą one spójny, wygodny w użytkowaniu system obiegu dokumentów.
JA
Zdjęcie: Jarosław Adkowski
Tagi: biznes, druk, druk atramentowy, drukarka, Epson, europejski wiceprezes firmy, Massimo Pizzocri, skaner, technologie, telefon
Dodaj komentarz