Stawiając pierwsze kroki w e-commerce nie mamy doświadczenia, a często nawet pojęcia o tym, od czego powinniśmy zacząć.
Osoby poszukujące łatwego w obsłudze, intuicyjnego wręcz skryptu powinny zwrócić uwagę na PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform do prowadzenia sklepu internetowego.
Od lat korzystają z niej tysiące właścicieli sklepów internetowych, którzy chwalą jej zalety i nie zwracają uwagi na niewielkie niedociągnięcia.
Prowadzisz sklep stacjonarny i dobrze Ci się wiedzie? Być może nadeszła już pora, aby rozszerzyć swoją pracę o działalność internetową. Dzięki temu z łatwością dotrzesz do większej liczby potencjalnych klientów, którzy będą mogli robić u Ciebie zakupy z dowolnego miejsca na ziemi. Musisz mieć jednak świadomość tego, że sklepów takich jak Twój będzie sporo, dlatego będziesz musiał zrobić wszystko co w Twojej mocy, by wyróżnić się na ich tle i zyskać przychylność użytkowników sieci.
Platforma PrestaShop to intuicyjny interfejs, przejrzysta forma i prosty język. Jej twórcy pominęli fachowy i skomplikowany dla nowicjusza język i jednocześnie sprawili, że z obsługą programu nie mają większego problemu nawet nowi użytkownicy.
Nawet jeśli się takowe zdarzą to można zwrócić się o pomoc do profesjonalistów, którzy na każdym etapie działalności służą wiedzą i dobrą radą. Dzięki pomocy ekspertów z branży e-commerce nie trzeba będzie marnować czasu na nieprzynoszące efektów działania. Niewiedzy nie trzeba się też wstydzić, gdyż każdy kiedyś był w takiej sytuacji jak nasza i ktoś kiedyś nakierował go na ścieżkę, którą powinien podążać.
Program został stworzony w taki sposób, by był dostępny nie tylko dla użytkowników komputerów i laptopów, lecz również spartphonów i tabletów. Pamiętaj, że teraz więcej osób korzysta z mobilnych urządzeń niż stacjonarnych, dlatego musisz uczynić swój sklep mobilnym.
PrestaShop pozwala zoptymalizować witrynę pod kątem urządzeń mobilnych, dzięki czemu będzie można robić u Ciebie zakupy z dowolnego miejsca na ziemi. Miej też na uwadze klientów z zagranicy, którzy być może również zechcą nabyć Twoje produkty. Skrypt został przetłumaczony na 41 języków, dlatego Twoi klienci będą mogli wybrać ten, w którym mówią na co dzień. Dużym ułatwieniem będzie dla nich także możliwość zapłaty w walucie, jaką się posługują.
Tagi: E-commerce, Internet, PrestaShop, sklep internetowy
Dodaj komentarz