• Menu

    Przepis na najlepszy hotel konferencyjny

    Zawsze przygotowanie do negocjacji jest momentem najważniejszym – mówi Stanisław Dubrow, właściciel Klewer Group zarządzający Hotelem**** SKAL

    Jakie atuty musi posiadać współczesna sala konferencyjna, aby zadowoliła średnio wymagającego organizatora szkolenia?
    Odpowiednia wysokość sali, około 3,6 metra przydaje się szczególnie wtedy, kiedy będą prezentacje z rzutnika na ekranie sufitowym. Powinna również mieć panel do rysowania połączony zdalnie z ekranem. Klimatyzacja to oczywiście standard. Jest jeszcze wiele innych podstawowych czynników, dających komfort prowadzącemu: wykładzina na podłodze, wygodne krzesełka, stoły, sale wyposażone w serwis kawowy i herbaciany, wysokiej jakości Wi-Fi, a także dobrze rozprowadzony prąd 220 V w pobliżu stanowisk dla słuchaczy.

    Co dla pana jest priorytetem w negocjacjach z klientem? Jaki rodzaj ludzi sprawia panu najwięcej satysfakcji podczas rozmów biznesowych?
    Zawsze przygotowanie do negocjacji jest momentem najważniejszym, zbliżającym do profesji klienta, produktu, zainteresowań i wielu innych czynników. Powinniśmy poświęcić na ten etap tyle samo czasu, ile dobra potrzebujemy uzyskać w negocjacjach. Kolejnym krokiem są już rozmowy, które mają doprowadzić do jak najlepszego wyniku, jakiego oczekuję. Poznając ludzi i zagłębiając się w specyfikę firm przez nich zarządzanych, uczymy się wielu branż, a zarazem głównych metod i sposobów działania oraz priorytetów ich przedstawicieli.
    Zdarza się, że podczas negocjacji możemy osiągnąć sukces, ale bez satysfakcji, a innym razem, kiedy siedzimy naprzeciwko osoby, której równie bardzo zależy na osiągnięciu sukcesu i wiedza na temat produktu, usługi naszej branży jest duża, to znaczy, że klient nas uszanował. Tu jest ten moment, który nazwiemy satysfakcją rozmów biznesowych.

    Na ile ludzie przyjeżdżający na konferencję z daleka są w stanie skupić się w tak pięknym miejscu, nad samym morzem? Czy pan by potrafił?
    Tu właśnie cała siła prowadzącego szkolenia i tematów, jakie są poruszane. Tak jakoś zakładam, że uczestnicy szkoleń będą się starali jak najszybciej zrozumieć materiały z konferencji, wykonać jak najlepiej swoje prezentacje, ćwiczenia, żeby skorzystać z okolicznych atrakcji turystycznych.
    Które z pana cech charakteru sprawiły, że Hotel**** SKAL zyskał niedawno tytuł „Firmy Dobrze Zarządzanej”?
    Jestem przekonany, że wspierają mnie zdobyte doświadczenia z zarządzania innymi hotelami, ale nie bez znaczenia jest konsekwencja w realizowaniu rozwoju firmy, determinacja do realizacji nowych wyzwań, dobre wyczucie rynku. Nie obawiam się wprowadzania w życie nowych schematów, które czasami czuję intuicyjnie i widzę jako korzyść w przyszłości. Jestem mocno zaangażowany we wszystkie projekty, jakie realizuję, a chyba najważniejsze z nich to szkolenie personelu, co oznacza poświęcanie moim pracownikom tak dużo czasu, ile powinni oddać naszym gościom. Lubię ludzi, szanuję pracowników, biznes partnerów, cenię obecność wokół siebie osób chcących uczestniczyć w budowaniu nowych projektów. Współpracuję z firmami regionalnymi oraz wszelkimi branżowymi, które wspierają działania takich firm jak np. Hotel**** SKAL.

     

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Artykuły powiązane

  • Subskrybuj Nasz Biuletyn

  • Kategorie

  • Subskrybuj Nasz Biuletyn

  • Polecane