Każda firma, która sprzedaje swoje produkty i usługi, wie, jak istotną rolę odgrywa dobry marketing. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób dokonać optymalizacji sprzedaży i na jakie działania się zdecydować, koniecznie sprawdź ten artykuł! Podpowiadamy, jak łączyć komunikację z klientami, by dokonać optymalizacji sprzedaży!
Rozwój technologii sprzyja marketingowcom. Mogą oni korzystać z najróżniejszych form reklamy i komunikacji z klientem – nie tylko w outdoorze, ale też innymi kanałami. Jakimi? Wraz ze wzrostem znaczenia smartfonów oraz ogólnie pojętego marketingu online, zmieniły się sposoby przyciągania uwagi konsumentów. Chcąc zwrócić na siebie uwagę klienta i zoptymalizować sprzedaż, warto prowadzić komunikację wielokanałową. Oto kilka przykładów, które mogą sprawdzić się także w Twoim biznesie!
Mówi się, że dobry marketingowiec musi mieć w sobie coś z DJ-a. Nie bez powodu! Powinien on dobrze miksować ze sobą różne formy reklamy i komunikacji z klientami, aby działania przynosiły pożądany rezultat. Co więcej, podobnie jak DJ, musi wiedzieć, co i dla kogo „zagrać”. Niektórzy klienci chętniej pobiorą aplikację i będą z niej regularnie korzystać, z kolei dla innych najlepszy będzie SMS marketing. Aby stworzyć udany „set”, trzeba zastanowić się, które narzędzie sprawdzi się najlepiej na danym etapie przygody klienta. Przemyślane korzystanie ze wszystkich kanałów komunikacji może zwiększyć sprzedaż, poprawić wizerunek marki oraz zapewnić lojalność klientów.
Jak to może wyglądać? Na przykład salon fryzjerski umawia wizytę klienta telefonicznie, później wysyła mu przypomnienie SMS-em. Klientowi oferowana jest zniżka za zapis do newslettera. Po wizycie otrzymuje on wiadomość e-mail z prośbą o wystawienie oceny i linkiem do aplikacji mobilnej, w której czekał będzie na niego kod rabatowy na kolejne usługi.
Tagi: aplikacje mobilne, e-mail, Marketing, mobile marketing
Dodaj komentarz