Hyundai wprowadził do sprzedaży najnowszy model Tucson – kompaktowy SUV, który znacznie zmieni postrzeganie marki poprzez swój odważny, sportowy design i kompleksowe zastosowanie najnowszych technologii.
‘Hyundai Motor ma wysokie oczekiwania względem swojej marki w Europie. Nowy Tucson to odważnie zaprojektowany, całkowicie nowy model i jednocześnie ambasador marki, odzwierciedlający slogan ‘New Thinking, New Possibilities’. Dzięki wyróżniającej stylistyce i zaawansowanej technologii, jest atrakcyjną ofertą Hyundaia i wzmocni obecność marki na rynku europejskim’ – podkreśla Jochen Sengpiehl, Wiceprezes ds. Marketingu Hyundai Motor Europe.
Nowy model umocni pozycję marki w segmencie SUV – od 2001 roku Hyundai sprzedał w Europie ponad milion samochodów typu SUV Od wprowadzenia do sprzedaży w Europie pierwszego modelu Santa Fe w 2001 roku, Hyundai dostarczył ponad milion modeli SUV do klientów europejskich, tym samym umacniając pozycję firmy w rozwijającym się segmencie SUV w Europie. Tucson to zatem wyjątkowo ważny model dla Hyundaia – sprzedaż w segmencie C-SUV stanowiła 22% wartości sprzedaży firmy w 2014 roku.
Nowy Tucson dostępny będzie w szerokiej gamie jednostek napędowych. Będą to: dwa silniki benzynowe: 1.6 litrowy GDI 132 KM lub 1.6 litrowy T-GDI 177 KM – oraz trzy jednostki Diesel: 1.7 litrowy 115 KM, 2.0 litrowy 136 KM lub 185 KM. Nowy 1.6 litrowy silnik benzynowy T-GDI z turbodoładowaniem o mocy 177 KM oferowany będzie z manualną, sześciobiegową skrzynią biegów lub siedmiobiegową skrzynią dwusprzęgłową (7DCT),
Dodaj komentarz