Posiadanie strony internetowej, związanej z własnym biznesem, to ciągłą praca. Nie wystarczy dbać o jej aktualizację, czym zwykle zajmują się profesjonaliści. Jeśli nie chcemy, aby ich działania były dla nas prawdziwą czarną magią, warto poznać choć podstawowe pojęcia, związane z promowaniem strony www.
Pozycjonowanie strony internetowej to szeroki wachlarz usług. Ilość działań, na jakie można się zdecydować zachwyca różnorodnością, czasem zniechęca kosztami. Aby właściwie wybrać, co jest istotne dla naszego biznesu, dobrze jest prześledzić, na jakie zabiegi można liczyć. Zlecając pracę fachowcom od pozycjonowania, często uznajemy, że nie ma sensu dokształcanie się w temacie promowania witryny w wyszukiwarce.
Jednak wiedza, nawet podstawowa, znacznie ułatwia rozmowy na temat zakresu podejmowanych działań. Mało który przedsiębiorca wie, czym jest SEO, audyt, konsultacje lub linkowanie stron, na jakie można liczyć w Netmove. Agencjom interaktywnym warto zaufać, jeśli mają pomóc. Jednak do współpracy z nimi należy się przygotować.
Agencje często podpisują umowy długoterminowe. Dla zlecającego oznacza to, że ich witryna będzie pod okiem fachowca nawet przez kilka lat. Warto wiedzieć, na jakie koszty należy się nastawić. Pozycjonowanie nie przynosi efektów z dnia na dzień. To działanie długofalowe. Jeśli jednak brak efektów utrzymuje się przez długi czas, należy dopytać o przyczyny stagnacji. Bezpieczną opcją jest umowa z maksymalnie kilkumiesięcznym okresem wypowiedzenia lub możliwość rezygnacji z usługi, jeśli nie spełni naszych oczekiwań.
Jednym z elementów pozycjonowania stron jest tworzenie skutecznych treści. Aby ktoś mógł je stworzyć, dobrze jest przekazać wszelkie niezbędne materiały na temat firmy. Określić swoje oczekiwania względem pisanych tekstów, zasugerować styl oraz sposób komunikacji. Przed dodaniem tekstu na stronę powinien go przeczytać ktoś, mający pojęcie o zawartości merytorycznej artykułu.
Agencja Netmove ma dostęp do specjalistycznych narzędzi, dzięki którym sprawnie monitoruje obecność strony w wynikach wyszukiwania. Można korzystać z wyszukiwarek w trybie incognito. Wówczas jest pewność, że na kształt wyników nie będzie miała żadnego wpływu historia odwiedzin stron. Marketing internetowy może przytłoczyć laika wielością i stopniem skomplikowania wielu sformułowań. To kolejny powód, dla którego warto postawić na edukację choć niektórych. z nich Sformułowania takie, jak współczynnik odrzuceń, źródło pozyskania, liczba konwersji czy zachowanie użytkownika w witrynie znacznie ułatwiają analizę raportów z przeprowadzanych prac. W Netmove można liczyć na fachowe wyjaśnienie pojęć, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby zgłębić je również samemu.
Dobra współpraca z agencją SEO to także przejrzyste finanse. Wszystkie ruchy w witrynie muszą być wyliczone, jak zmiany w kodzie, optymalizacja metadanych czy wdrożenie przekierowań. Takie działania nie powinny być dodatkową, finansową niespodzianką.
Tagi: agencja SEO, audyt, firma, Internet, Marketing, pozycjonowanie, promocja, SEOMam różne doświadczenia jeśli chodzi o agencje SEO. Z tego co sprawdziłam opinie Netmove ma bardzo dobre. Muszę poprosić ich o wycenę. Jednak warto czasem trafić na fajny artykuł i zyskać cenny namiar. Dzięki autorowi!
Mój znajomy już jakiś czas współpracuje z Netmove, więc temat jest mi trochę znany. Opinie jego są za każdym razem dobre. Nigdy nie narzekał na dziwną umowę, a jego sklep cały czas się rozrasta. Więc muszą znać się na rzeczy. Jak wiadomo na pozycjonowaniu zna się prawie każdy w teorii, gorzej w praktyce, dlatego warto uważnie wybierać firmę do współpracy.
Może i firma netmove ma dobre opinie, ale ja boję się już korzystać z firm SEO. Przejechałem się dwa razy i teraz nie wiem, czy byłbym w stanie komuś nowemu zaufać, mimo tak pozytywnych opinii.
NETMOVE – NIE POLECAM!!! Przestrzegam!
Byłam klientką przez rok. Nie wierzę dobrym opiniom tej firmy dodanym w google.
Dostarczane przez nich treści copywriterskie były na tak żenująco niskim poziomie merytorycznym, z mnóstwem błędów stylistycznych, interpunkcyjnych, że nie nadawały się do opublikowania na stronie. Poprawiałam je praktycznie za każdym razem godzinami, bo było mi wstyd na myśl, że będą to czytać moi klienci. W końcu otrzymałam od nich tekst łudząco podobny do artykułu z innego bloga (załączam do własnej oceny): trends4kids.pl/wp-content/uploads/2021/12/netmove.pdf.
Dla mnie to szczyt przegięcia. Gdybym dodała ten tekst na stronie, mogłabym narazić się na posądzenie o plagiat. Po tej historii totalnie stracili w moich oczach swoją wiarygodność. Kiedy zwróciłam się o wyjaśnienie tej sytuacji totalnie mnie zlekceważyli.
W skrócie: jak już podpiszesz roczną umowę – stajesz się jej zakładnikiem. Musisz płacić, niezależnie od tego jaka będzie jakość dostarczanej usługi. Ja przestrzegam, bo to niemała kasa.
Dodaj komentarz