Nikt dziś nie wyobraża sobie życia bez kalendarza. Dzięki niemu możemy planować i organizować całe dni, tygodnie i miesiące. Najczęściej korzystamy z osobistych kalendarzy książkowych lub tych znajdujących się w telefonie komórkowym. Warto jednak pamiętać o jeszcze jednym rodzaju organizera – kalendarzu trójdzielnym.
Pierwszą zaletą kalendarza trójdzielnego jest możliwość zaznaczania i opisywania na nim najważniejszych dat. Poza tym, od razu widoczne są trzy kolejne miesiące, dlatego możemy bez problemu organizować dni w odniesieniu do całego kwartału, bez konieczności wertowania kartek. Dodatkowo, każdy taki kalendarz wyposażony jest w okienko, którym zaznacza się aktualną datę. Kalendarze trójdzielne wykorzystuje się w różnego miejscach: w biurach, warsztatach, domach i halach produkcyjnych. Dzięki temu, że jest on sporych rozmiarów, każdy może zapoznać się z informacjami umieszczonymi pod konkretnymi datami. Jest to świetna alternatywa dla kalendarzy osobistych – książkowych, albo elektronicznych w telefonach.
Kalendarz trójdzielny jest zazwyczaj pokaźnych gabarytów. Nie jest on uważany za gadżet osobisty, dlatego wiesza się go w widocznym dla wszystkich miejscu. Dzięki temu każda osoba może bez problemu sprawdzić datę albo zapoznać się z organizacją dni i tygodni. Jest to doskonałe miejsce na zaznaczenie ostatecznego terminu wykonania określonego projektu albo zadania zespołowego. Poza tym, czcionka w kalendarzu jest duża, co jest ułatwieniem nie tylko dla osób słabowidzących, ale również dla tych, którzy potrzebują szybko znaleźć konkretną datę. Kalendarz jest solidny i estetyczny. Na główce gadżetu znajdują się zazwyczaj kolorowe wzory lub obrazki, które sprawiają, że jest on ciekawszy. Wiele interesujących modeli dostępnych jest na: https://kalendarzefirmowe24.pl/kalendarze-scienne/kalendarze-trojdzielne-83. Firma proponuje kalendarze w różnych rozmiarach, więc każdy zainteresowany bez problemu znajdzie coś dla siebie.
Dodatkowo, na kalendarzach trójdzielnych można zamieścić reklamę firmy. Jest to użyteczny produkt, który może być doskonałym akcesorium promującym przedsiębiorstwo. Tym bardziej jest to istotne, że informacje reklamowe widoczne są na stopce kalendarza, więc potencjalny klient lub partner biznesowy widzi je przez cały rok. Przygotowanie takiego kalendarza jako gadżetu promocyjnego nie jest trudne. Poza tym, wydrukowanie 100 sztuk nie obciąży znacznie budżetu firmy. Warto więc zastanowić się, czy kalendarz nie jest lepszym produktem reklamowym niż np. długopis albo smycz do kluczy.
Jak widać, nawet kalendarze mogą okazać się bardzo użytecznymi akcesoriami w budowaniu wizerunku firmy. Producenci organizerów trójdzielnych starają się, by kalendarze były zarówno przydatne i dobrze spełniały swoją funkcję, jak i charakteryzowały się solidnym wykonaniem i były interesujące wizualnie.
Tagi: Gadżet, Kalendarz, promocja, reklama
Dodaj komentarz