• Menu

    Już 2 miliony smartwatchy Huawei Watch GT sprzedanych na świecie

    Od premiery smartwatcha Huawei Watch GT w październiku 2018 roku, konsumenci na całym świecie kupili dwa miliony urządzeń. Sprzedaż produktu przyczyniła się do wzrostu udziału Huawei w segmencie wearables w ujęciu globalnym – w pierwszym kwartale 2019 wskaźnik ten wyniósł aż 282,2% w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku.

    Huawei Watch GT jest obecnie najpopularniejszym smartwatchem w portfolio Huawei. Zgodnie z danymi IDC, Huawei sprzedał na całym świecie łącznie 5 milionów urządzeń wearbales, w tym Huawei Watch GT. Wynik ten plasuje firmę w gronie trzech największych światowych producentów wearables.

    Huawei Watch GT zyskał uznanie zarówno konsumentów, jak i mediów – użytkownicy doceniają urządzenie przede wszystkim za długi czas pracy baterii na jednym ładowaniu. Badania posprzedażowe pokazały, że jest to największa zaleta tego typu urządzeń. Aż 81% konsumentów wybrało smartwatch Huawei Watch GT głównie ze względu na wiodącą w swojej klasie żywotność baterii.

    Huawei Watch GT działa na autorskim systemie marki, Life OS, i wyposażony jest w dwa chipsety, dzięki czemu może pracować na jednym ładowaniu nawet do dwóch tygodni w typowych warunkach użytkowania. Smartwatch wyposażony jest również w technologię monitorowania tętna, która dostarcza szczegółowych danych na temat stanu zdrowia użytkownika. Technologia ta została nominowana do nagrody MWC 2019, Best Wearable Mobile Technology Award.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Artykuły powiązane

  • Kategorie