Projektowanie ulotki, która spotka się z pozytywnym odbiorem Twoich potencjalnych klientów to nie lada wyzwanie. Jednak warto pochylić się „nieco bardziej” nad tym etapem tworzenia reklamy i poświęcić mu sporo uwagi.
Dzisiejsze komputery dają nam cały szereg możliwości – od programów graficznych poprzez wirtualne kreatory, aż po edytory tekstu i ich zaawansowane opcje. Jednak, zanim zaczniesz pracę nad finalną wersją ulotki, warto, byś najpierw naszkicował sobie projekt „na brudno”. Brudnopis – niezależnie od tego, czy będzie sporządzony z wykorzystaniem tabletu graficznego, czy kartki i ołówka, pozwoli Ci zwizualizować docelowy efekt, który wypływa z Ciebie, bez ograniczeń sprzętowych – te dostosujesz później.
Zdecyduj, co chcesz umieścić na ulotce: czy będzie to cały przekrój ofertowy Twojej firmy, czy może ograniczysz się do najistotniejszych informacji. Zaplanuj, w jakim rozmiarze ma być Twoja ulotka, w których miejscach będą znajdowały się napisy, a jaką przestrzeń poświęcisz na umieszczenie zdjęć lub innych grafik. Ustal, czy chcesz, by była to składana ulotka, czy może w formie pojedynczej, prostej kartki. Pamiętaj, by zachęcić klienta do skorzystania z usługi, a nie jedynie przedstawić ofertę.
Do uzyskania końcowej wersji wykorzystaj wybrany program. Baw się ustawieniami i efektami, by możliwie najbardziej zbliżyć się do zaplanowanej wersji – nie zapominaj jednak o spójności graficznej. Kolorystyczny miszmasz nie będzie zbyt profesjonalny, może również zmniejszyć czytelność całości.
Jeżeli już zaprojektowałeś ulotkę, z której jesteś dumny i którą chcesz pokazać światu, nadeszła pora na to, byś znalazł odpowiednią drukarnię. Wybór właściwego miejsca z doświadczonym zespołem wyeliminuje ryzyko problemów i sprawi, że cały proces druku przebiegał będzie sprawnie i szybko. Zapoznaj się z ofertą wydruku ulotek na stronie https://chroma.pl/pl/ulotki i skontaktuj się z nami, by dopracować szczegóły i zindywidualizować swoje zamówienie.
Tagi: druk, Marketing, projektowanie ulotki, reklama
Dodaj komentarz