Pierwsze zamówienie artykułów spożywczych przez Internet jest dobrze udokumentowane; istnieje nawet pamiątkowa tablica na pizzerii w Neapolu. Dostawa była darmowa, choć później hojnie opłacana, a pizza od tego czasu nosi nazwę Margherita, po królowej Włoch.
O pizzy Margherita to czysta prawda. Słynna królowa ziemi włoskiej uznała, że chłopskie jedzenie posłuży jej do zbliżenia się do ludzi. Jednak jej kucharz nie miał ani umiejętności, ani „sprzętu”. Pojechał więc do pizzerii bryczką. Klientem była królowa Małgorzata Sabaudzka, więc z punktu widzenia klienta było tak jak dzisiaj:
W rzeczywistości każdy, kto zamawia z dostawą, cieszy się pozycją, która sto lat temu była królewskim i arystokratycznym przywilejem. Jednak pod względem jakości usług współcześni dostawcy znacznie przewyższali królewskich służących. Gdyby arystokrata chciał otrzymać produkty od kilkunastu producentów, musiałby wysłać dziesięciu posłańców i długo czekać. Dziś można to zrobić z zacisza własnego domu, a kilka dni później wszystko jest na stole.
Nowa koncepcja w handlu internetowym „wspólne zakupy, zamówienia grupowe itp.” nie została jeszcze szeroko rozwinięta. Jest więc okazja, by skorzystać z dobrodziejstw pracy z nowym formatem:
W tym formacie dostarczona żywność dociera do klienta bez żadnych opóźnień i spóźnień. „Czas przestoju i oczekiwania” poświęcony jest na zebranie zakupu grupowego (wspólnego). Po złożeniu zamówienia wszystko przebiega jak w zegarku: wysyłka z magazynu producenta – magazyn dystrybucji pośredniej – dostawa pod konkretne adresy ( odbiór osobisty).
Konkurencja w sektorze spożywczym online jest duża, ale nawet rywale przyznają, że czas dostawy jest na takich platformach znacznie niższy. Jeśli więc jesteście gotowi popracować trochę nad swoim koszykiem, aby uzyskać realny, a nie mityczny 25% rabat, szukajcie takich stron. Znajdź jeden, zapisz się, a wkrótce docenisz wszystkie atuty pośredniego bezpośredniego zakupu od producenta z magazynu.
Nie dziękuj nam, powiedz o nich swoim przyjaciołom i znajomym. Konkurenci próbują zapobiec rozwojowi nowego formatu, a my jesteśmy za tym, aby wspólne zakupy stały się bardziej powszechne.
Tagi: jedzenie, paczka, przesyłka, sprzedaż
Dodaj komentarz