logo
logo
logo
logo
Jak wyróżnić firmę na targach

Jak wyróżnić swoją firmę na targach?
Opublikowano: 26 lutego 2024

Udział w targach i konferencjach może być doskonałą strategią marketingową dla Twojej firmy. Aby jednak osiągnąć sukces i „wycisnąć”, jak najwięcej z tych wydarzeń, pomocne jest skorzystanie z gadżetów reklamowych, które mają więcej zalet, niż można by się spodziewać. W tym artykule skupimy się na tych korzyściach, oraz pomożemy Ci wybrać produkty/ gadżety promocyjne, które będą najlepiej reprezentować Twoją markę na targach.

Dlaczego gadżety reklamowe są tak ważne podczas wydarzeń typu targi?

Duża impreza, jaką są targi to znacznie więcej niż tylko okazja do nawiązania kontaktów. To miejsce, w którym prezentujesz swoją firmę i przedstawiasz unikalną propozycję wartości potencjalnym klientom. I tu właśnie do gry wkraczają gadżety reklamowe.

Tego typu prezenty dla klientów skutecznie wzmacniają wizerunek firmy, tworzą trwałe wspomnienia i ułatwiają zapamiętywanie marki. Jest to narzędzie marketingowe, które pozwala wygenerować natychmiastowy i długotrwały efekt wizualny, zapewniając jednocześnie wartość dodaną uczestnikom.

Oto zalety wręczania gadżetów reklamowych podczas targów

  • Poprawa rozpoznawalności marki:Gadżety wręczane klientom są z założenia praktyczne i przydatne w życiu codziennym, tak więc logiczne jest, że im częściej dany przedmiot będzie używany, tym lepiej Twoja marka zostanie zapamiętana.
  • Lojalność klientów:Prezent zawsze tworzy pozytywne pierwsze wrażenie. Wręczając klientom wysokiej jakości gadżety reklamowe, zachęcisz ich do dalszych interakcji. Sam pomyśl, mając do wyboru dwie identycznej firmy, skorzystałbyś/ skorzystałabyś, z takiej, która wręczyła Ci drobny upominek, czy z takiej, która nie wykazała się inicjatywą?
  • Opłacalność:Tego typu gadżety nie są drogie w zakupie, zwłaszcza w hurtowych ilościach, a stanowią wartość dodaną, dlatego zwrot z tej inwestycji prawdopodobnie będzie wysoki.
  • Wszechstronność:Dostępna jest szeroka gama gadżetów promocyjnych, tak więc znajdą się gadżety dla firmy każdego typu i wielkości.

6 pomysłów na gadżety, które warto rozdawać na targach

Jak właśnie wspomnieliśmy, istnieje szeroka gama gadżetów promocyjnych, które można rozdawać na targach. Oto ciekawe i polecane przez nas pomysły:

  • Torby reklamowe: Warto wręczać solidne i przyjazne dla środowiska torby, które są świetnym sposobem na wyeksponowanie logo firmy.
    Długopisy i ołówki: Nie bez powodu należą do klasyki merchandisingu i bez wątpienia pozostanie tak jeszcze przez długi czas, ponieważ są one użyteczne i często używane.
  • Breloki reklamowe: Są one bardzo przydatne i mobilne – to znaczy nie leżą tylko w biurze, ale zabierane są za każdym razem z kluczami. Dodatkowo, breloki reklamowe często mają np. funkcję otwieracza, czy innych praktycznych narzędzi, co tylko zwiększa ich wartość dodaną.
  • Kubki wielokrotnego użytku i butelki na wodę: Kubki często się tłuką, więc nikt nie pogardzi takim praktycznym prezentem. Dzięki kubkom, Twoi klienci przypomną sobie o Twojej firmie za każdym razem, gdy piją kawę, herbatę, lub wodę.
  • Spersonalizowana odzież reklamowa: Odzież może być nieco droższa, ale podobnie jak kubki, jest to niezwykle praktyczny prezent, ponieważ w każdym zawodzie odzież stosunkowo szybko się zużywa. Niemniej jednak wciąż jest to produkt wielokrotnego użytku, który nosi się przez kilka godzin dziennie, tak więc wpływ na widoczność marki jest największy – logo, czy nazwę firmy zobaczy wiele osób.
  • Kalendarze: większość z nas ma w domu, lub w firmie kalendarz otrzymany w prezencie, dlatego nic nie stoi na przeszkodzie, aby w przyszłym roku to Twój kalendarz widniał przez 365 dni w roku na ścianach Twoich klientów.
Tagi: , , ,

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Powiązane treści

Dobór przewodu do mocy

Dobór przewodu do mocy...

Przewody elektryczne są kluczowym elementem każdej instalacji energoel...
Pozyskanie kapitału do startupu

Pozyskanie kapitału do startupu. Jak się przy...

Pozyskanie kapitału to proces, do którego należy się dobrze przygotowa...
kontenery warsztatowe

Polkont DUO – wykorzystanie potencjału konten...

Elastyczność i efektywność – to elementy kluczowe dla sukcesu każdej f...
call tracking

Сall tracking: czym jest i jak działa...

Telefony od zainteresowanych klientów są nadal cennym źródłem sprzedaż...