Chyba każdy z nas wie, że zakupienie biletów na komunikację miejską może być problemem – musimy znaleźć kiosk albo automat biletowy, a następnie zapłacić gotówką albo kartą.
Czasami kolejki są tak długie, że możemy nie zdążyć z kupnem przed przyjazdem autobusu albo tramwaju. Gdyby tylko można było zakupić bilety przez komórkę… Teraz to możliwe!
Bez biletu komunikacji miejskiej narażamy się na zapłatę kary. Gdy nie mamy biletu miesięcznego i musimy kupować pojedyncze bilety, w takim przypadku warto zaopatrzyć się w nie wcześniej. Czasami to jednak nie takie proste – kiosk może być zamknięty z powodu pory dnia, automat może się zepsuć, możemy nie mieć gotówki pod ręką, może nam się bardzo spieszyć. W tych, a także wielu innych przypadkach przyda się możliwość zakupu biletu przez komórkę – na szczęście, teraz to coraz bardziej popularna opcja w wielu polskich miastach.
Bilety komunikacji miejskiej na komórkę dostępne są już w większości dużych miast na terenie kraju. Wprowadzają je również mniejsze miejscowości, wychodząc naprzeciwko oczekiwaniom swoich mieszkańców.
Zalety kupowania biletów przez telefon:
To tylko niektóre korzyści, jakie niesie ze sobą bilet w telefonie, ponieważ jest ich znacznie więcej. Jak rozpocząć korzystanie z takiej usługi?
Przede wszystkim musimy sprawdzić, czy w danym mieście mamy możliwość kupowania biletów przez telefon. Możemy sprawdzić to na stronach internetowych miejskiej komunikacji. Jeśli rzeczywiście jest to dostępna dla nas opcja, możemy sprawdzić, jaka aplikacja będzie potrzebna. Instalujemy ją na swoim telefonie, tworzymy konto użytkownika i doładowujemy konto lub podpinamy kartę.
Potem, gdy będziemy chcieli zakupić bilet, uruchamiamy aplikację i kupujemy go, wybierając odpowiednia opcję. Gdy będzie miała miejsce kontrola, w takim przypadku po prostu pokazujemy aplikację z wykupionym biletem.
Wobec tego bilet w telefonie to kapitalna propozycja dla każdego lubiącego wygodę i oszczędność. Warto ją sprawdzić!
Tagi: aplikacja, bilet, komunikacja miejska, telefon
Dodaj komentarz