Każda profesjonalna firma doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak istotne jest utrzymywanie kontaktu z klientem oraz szybkie reagowanie na jego potrzeby. Ma to szczególne znaczenie, jeśli większość naszych klientów trafia do nas za pośrednictwem strony internetowej. W podniesieniu współczynnika konwersji oraz pozyskiwaniu nowych klientów każdemu przedsiębiorcy pomoże nowoczesna funkcja callback, którą warto mieć na swojej stronie firmowej.
Pod nazwą callback kryje się nic innego, jak funkcja automatycznego oddzwaniania. Jest ona szczególnie przydatna w sytuacji, kiedy klient próbował się z nami skontaktować, ale jego połączenie z różnych powodów nie mogło zostać odebrane. Dzięki powiadomieniu obsługi firmy o próbie kontaktu telefonicznego z danego numeru ma ona możliwość szybkiej reakcji oraz oddzwonienia do klienta, zanim zacznie on szukać alternatywy dla naszych usług.
Nowoczesna funkcja callback idzie jednak o krok dalej i oferuje swoim użytkownikom nie tylko automatyczne łączenie klienta z pierwszym wolnym numerem w firmie i oddzwanianie do niego w sytuacji, kiedy wszyscy konsultanci są zajęci. Smart callback to bowiem także możliwość zintegrowania tej przydatnej funkcji ze stroną internetową. Przybiera on postać atrakcyjnego wizualnie i praktycznego widgetu, który umieszcza się w rogu witryny lub w innym widocznym jej miejscu.
Inteligentny widget śledzi zachowanie odwiedzającego na stronie internetowej i odpowiednio reaguje w momencie, kiedy chce on opuścić witrynę. Zanim gość zamknie stronę smart callback automatycznie otwiera okienko zachęcające go do pozostawienia numeru telefonu oraz nawiązania kontaktu z firmą. Dzięki takiej „zachęcie” klient może od ręki wyjaśnić swoje wątpliwości, dowiedzieć się więcej o działalności firmy i tym samym chętniej skorzystać z jej usług. Ze zwykłego odwiedzającego ma więc szansę stać się pełnoprawnym klientem firmy.
Zintegrowanie strony internetowej z funkcją smart callback jest bardzo proste. Widget smart callback to bowiem usługa oferowana w ramach telefonii internetowej. Umożliwia w bardzo prosty i szybki sposób umieścić na stronie funkcję callback. Możliwość wyboru stylu oraz koloru widgetu pozwala na jego dopasowanie do szaty graficznej strony, a wysoka funkcjonalność na dopasowanie jego działania do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika.
Z funkcji smart callback w Dzinga.com warto skorzystać tym bardziej, że pozwala ona nie tylko znacznie podnieść współczynnik konwersji, ale także skutecznie powiększyć bazę numerów osób zainteresowanych naszymi usługami. Odwiedzający stronę internetową zazwyczaj są bowiem bardzo zainteresowani działaniem funkcji callback oraz ciekawi, czy firma faktycznie oddzwoni do nich w przeciągu kilkunastu gwarantowanych sekund. Chętnie zostawiają więc swój numer telefonu umożliwiając nam regularne powiększanie bazy leadów, które później mogą być wykorzystane m. in. w kampaniach sms marketingowych.
Tagi: firma, Internet, Marketing, SMS
Dodaj komentarz