„Zaczęło się od prostej myśli – co by było, gdybyśmy na samym południu Japonii znaleźli samochód ukryty przed wszystkimi w jakiejś stodole siedemdziesiąt lat temu?
Co by było, gdybyśmy w tym samochodzie znaleźli ziarna pasji zasiane podczas pierwszego Grand Prix Japonii oraz moc i artyzm dzisiejszego INFINITI? Jak wyglądałoby to odkrycie?” – Alfonso Albaisa, wiceprezes INFINITI ds. designu
Podczas tegorocznego Pebble Beach Concours d’Elegance INFINITI zaprezentuje prototyp samochodu wprost odwołującego się do historycznego dziedzictwa automobilizmu, łączący odkrywczość i odwagę wczesnej motoryzacji z obecnym językiem projektowym marki – „Siłą Elegancji”. Nowy prototyp odzwierciedla nie tylko wagę designu w filozofii INFINITI, lecz także wspaniałe korzenie pionierskiego ducha i innowacyjnego myślenia marki.
Retro-prototyp jest owocem podróży do motoryzacyjnych korzeni i z powrotem do zaawansowanej technologii samochodów elektrycznych oraz efektem wysiłku rąk i serc setek mistrzów rzemiosła.
* * * * *
INFINITI Motor Company Ltd. ma swoją siedzibę w Hongkongu, a prowadzi sprzedaż samochodów w ponad 50 krajach świata. Marka INFINITI weszła na rynek w 1989 roku, a jej samochody klasy premium są obecnie produkowane w fabrykach w Japonii, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Chinach.
Studia projektanckie INFINITI znajdują się w Atsugi-Shi koło Jokohamy, w Londynie, San Diego i Pekinie. INFINITI jest w trakcie potężnej ofensywy produktowej. Marka znana jest szeroko ze swojego kultowego wzornictwa i innowacyjnych technologii wspomagania kierowcy. Od sezonu 2016 INFINITI jako partner techniczny Renault Sport Formula One Team, dostarcza zespołowi swojej eksperckiej wiedzy związanej z technologią hybrydową.
Tagi: Alfonso Albaisa, Infiniti, Pebble Beach Concours d’Elegance
Dodaj komentarz