Hyundai Motor Poland przekazał flotę 53 samochodów do dyspozycji organizatora 72.Tour de Pologne, w oparciu o ustalenia 3-letniego kontraktu, dotyczącego sponsoringu tego najważniejszego wydarzenia kolarskiego w Polsce.
Podczas oficjalnej ceremonii, w trakcie której zaprezentowano wszystkie, specjalnie obrandowane w barwach Tour de Pologne samochody, Prezes Hyundai Motor Poland – Seung Sik Nam przekazał symboliczny klucz na ręce Dyrektora wyścigu, Pana Czesława Langa.
Samochody zostały w większości specjalnie zamówione i wyprodukowane na potrzeby 72.Tour de Pologne, a marka zapewnia także bieżącą opiekę serwisową na wszystkich etapach wyścigu.
Co więcej, Hyundai jest też fundatorem nagrody głównej. Zwycięzca tegorocznego wyścigu stanie się posiadaczem modelu Tucson – najnowszego, wyróżniającego się stylistycznie i wyposażonego w najbardziej zaawansowane technologie samochód typu SUV w ofercie Hyundaia.
Tagi: Czesław Lang, hyundai, Hyundai Motor Poland, Seung Sik Nam, SUV Hyundaia, Tour de Pologne, Tucson
Dodaj komentarz