Dobra wiadomość dla użytkowników smartfonów firmy Huawei. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, producent wprowadza przyjazną i wygodną gwarancyjną usługę serwisową door-to-door.
W pierwszej fazie wprowadzania nowego standardu obsługi obejmować ona będzie swoim zakresem smartfony z linii P8 i P8 lite, a w najbliższych miesiącach rozszerzona zostanie o kolejne modele urządzeń z portfolio producenta.
W przypadku wystąpienia awarii, należy skontaktować się z infolinią serwisową i zgłosić problem. Huawei na swój koszt wyśle kuriera po odbiór uszkodzonego smartfona i po dokonaniu naprawy, odeśle go z powrotem pod wskazany adres.
Wprowadzenie usługi gwarancyjnej door-to-door to kolejna inicjatywa firmy, mająca na celu podnoszenie poziomu obsługi posprzedażowej. W maju br., wraz z wprowadzeniem na polski rynek smartfona Huawei P8, producent wydłużył standardowy okres gwarancji na ten model z 24 do 36 miesięcy. Dodatkowo, przez pierwsze trzy miesiące od zakupu P8, wszystkie naprawy związane z mechanicznym uszkodzeniem wyświetlacza realizowane są bezpłatnie.
Tagi: door-to-door, Huawei, Huawei P8, Huawei P8 lite, serwis Huawei, smartfon Huawei
Dodaj komentarz