logo
logo
logo
logo

Huawei z usługą serwisową door-to-door
Opublikowano: 5 października 2015

Dobra wiadomość dla użytkowników smartfonów firmy Huawei. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, producent wprowadza przyjazną i wygodną gwarancyjną usługę serwisową door-to-door.

Huawei P8

W pierwszej fazie wprowadzania nowego standardu obsługi obejmować ona będzie swoim zakresem smartfony z linii P8 i P8 lite, a w najbliższych miesiącach rozszerzona zostanie o kolejne modele urządzeń z portfolio producenta.

W przypadku wystąpienia awarii, należy skontaktować się z infolinią serwisową i zgłosić problem. Huawei na swój koszt wyśle kuriera po odbiór uszkodzonego smartfona i po dokonaniu naprawy, odeśle go z powrotem pod wskazany adres.

Wprowadzenie usługi gwarancyjnej door-to-door to kolejna inicjatywa firmy, mająca na celu podnoszenie poziomu obsługi posprzedażowej. W maju br., wraz z wprowadzeniem na polski rynek smartfona Huawei P8, producent wydłużył standardowy okres gwarancji na ten model z 24 do 36 miesięcy. Dodatkowo, przez pierwsze trzy miesiące od zakupu P8, wszystkie naprawy związane z mechanicznym uszkodzeniem wyświetlacza realizowane są bezpłatnie.

Tagi: , , , , ,

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Powiązane treści

na wielu ekranach

Zalety Urządzeń Mobilnych z Możliwością Współ...

W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie pozostawanie w kontakcie...
Świąteczne promocje

Świąteczne promocje na ostatnią chwilę!...

Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy...
Huawei Freebuds 3i

Huawei Freebuds 3i – bo liczy się jakość dźwi...

Rynek słuchawek rozwija się niezwykle prężnie, przez co producenci mus...
Huawei Watch Fit

Huawei Watch Fit – wielofunkcyjność i przyzwo...

Huawei Watch Fit z miejsca spodobał się recenzentom. Przede wszystkim...