• Menu

    Feed produktowy. Czy znasz odpowiedzi na te pytania?

    W jaki sposób feed wiąże się z e-commerce? Co tak naprawdę kryje się pod tą tajemniczą nazwą i dlaczego warto wiedzieć trochę więcej na temat tego zagadnienia? Odpowiedzi na te i kilka innych pytań znajdziesz w poniższym poradniku. Skorzystaj z nich, twój biznes może rozwinąć się jeszcze lepiej. To bardzo proste!

    Feed produktowy

    Feed produktowy – zawartość, forma i inne nazwy

    Zastanawiasz się, co to jest feed produktowy? Najprościej ujmując, to opis i atrybuty produktów dostępnych w ofercie sklepu internetowego. Nosi on też inne określenia, mówi się o nim jako data feed, plik produktowy lub product feed.

    Dokument taki może mieć jeden z formatów, a konkretnie XML lub CSV. Wybór jednej ze struktur zależy od tego, w jakim kanale marketingowym zostanie wykorzystany. Są to między innymi: sieci afiliacyjne lub porównywarki cenowe, a do tego platformy remarketingowe oraz wyszukiwarki. Można tu wymienić: OmniConsole, Adform, NetSalesMedia, Tradedoubler, Okazje.info, TradeTracker, Facebook, Homebook, Adroll, Ceneo i wiele innych.

    Po co dokładnie potrzebny jest feed produktowy?

    Odpowiedź, na pytanie: Co to jest feed produktowy? już znasz. Teraz przyszedł czas na pytanie: dlaczego warto zdecydować się na plik produktowy? Chodzi tu przede wszystkim o skuteczne udostępnianie oferty produktów.

    Aby móc współpracować z innymi podmiotami konieczne jest wygenerowania własnego pliku produktowego, który pozwoli na właściwą komunikację pomiędzy platformą i sklepem internetowym. Kluczowa jest tu jakość tego, co przedstawia taki plik produktowy. Powinien on być czytelny, a do tego zawierać istotne dla odbiorcy informacje. Jeżeli będzie ich więcej, to również wzrastać będzie szansa na to, że szybciej trafi do potencjalnego odbiorcy.

    Jakie korzyści przynosi feed produktowy?

    Przede wszystkim, dlatego że można używać jednego systemu dla wszystkich plików. Przekłada się to na sporą oszczędność czasu, ponieważ nie będzie już konieczne czekanie na pomoc specjalistów z działu IT. Oprócz tego mamy jeszcze kilka zalet, które związane są z usługami proponowanymi przez Feedink. Szczegóły znajdują się na stronie tego podmiotu.

    Feed produktowy. Co zrobić, aby był jeszcze lepszy?

    Dobry feed produktowy to feed produktowy, który jest aktualizowany. Dlatego warto dbać o ten aspekt bardzo regularnie, najlepiej każdego dnia. Na plus zadziała tu bogactwo informacji, stąd trzeba starać się, aby zawierał dane takie jak aktualna i poprzednia cena czy proponowany rabat. Ponadto kluczowa jest oryginalność i unikalność opisów produktów, która sprawi, że twoje produkty wyróżnią się na tle konkurencji.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Artykuły powiązane

  • Subskrybuj Nasz Biuletyn

  • Kategorie

  • Subskrybuj Nasz Biuletyn

  • Polecane