logo
logo
logo
logo

Dobra „Marka – Śląskie”
Opublikowano: 16 listopada 2016

img_3626x3 września br. podczas 22. Gali Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej poznaliśmy laureatów VII edycji konkursu „Marka – Śląskie”, współfinansowanego przez władze województwa śląskiego.

Lista kandydatów do nagród była bardzo długa, już sama nominacja była ogromnym wyróżnieniem. Nagrody wręczono w aż trzynastu kategoriach (gospodarka, nauka kultura, dziedzictwo kulturowe regionu, sport, turystyka i rekreacja produkt, usługa, zdrowie, organizacje pozarządowe, społeczna odpowiedzialność biznesu, media, osobowość roku).

Kandydatów do nagrody „Marka – Śląskie” mogły zgłaszać jednostki samorządu terytorialnego, samorządy zawodowe, gospodarcze, wyższe uczelnie, stowarzyszenia, organizacje pozarządowe pożytku publicznego, fundacje oraz redakcje prasy, radia i telewizji, ale również indywidualnie zainteresowane wygraną podmioty lub osoby. Wyróżnienie „Marka Śląskie” za całokształt działalności otrzymała Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Katowicach.

Nagrody wręczyli Kazimierz Karolczak – członek zarządu województwa śląskiego oraz Wiktor Pawlik, prezes Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Gliwicach, główni organizatorzy. Współudział przy właściwym przeprowadzeniu konkursu, głównie od strony medialnej i marketingowej, miały TVP Katowice, Radio Katowice oraz Polska Dziennik Zachodni.

Konkurs ma na celu promowanie tych, którzy swój sukces osiągnęli dzięki ciężkiej pracy i dobrej koniunkturze, ale też solidnemu marketingowi i planowanemu budowaniu własnej marki. Nagroda „Marka-Śląskie” jest podziękowaniem za znaczący wkład nagrodzonych instytucji w rozwój województwa śląskiego. Uhonorowano również osobowości odpowiedzialne społecznie, aktywne i przedsiębiorcze, które wniosły niekwestionowany wkład i są szczególnie zaangażowane w promocję tego regionu. Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne.

W tym roku spośród nominowanych po raz pierwszy wyłoniono, w drodze plebiscytu, ambasadora „Marka – Śląskie”. Zdobywając 51,610 tys. głosów, wybrane zostało Przedsiębiorstwo Usług Naukowo-Technicznych „Pro Novum” Sp. z o.o. z Katowic. Na drugim miejscu, już bez tytułu, ale z pewnością z dużą satysfakcją i ponad 50 tys. głosów, uplasował się Piotr Lubos, prezes zarządu Remondis Gliwice Sp. z o.o. Trzecie miejsce zajął Roman Kryst z Częstochowy, muzyk, instruktor, kompozytor, choreograf, kolekcjoner i znawca instrumentów muzycznych, na którego oddano 25 873 głosy. Plebiscyt odbywał się przy pomocy systemu SMS premium, klików na stronie www.dziennikzachodni.pl/ambasador oraz za pomocą Facebooka.

Laureaci „Marka – Śląskie”

  • w kategorii gospodarka

Katowicka Specjalna Stefa Ekonomiczna S.A.,

  • w kategorii nauka

Uniwersytet Śląski w Katowicach,

  • w kategorii kultura

Teatr Rozrywki w Chorzowie,

  • w kategorii dziedzictwo kulturowe regionu

Muzeum „Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie”,

  • w kategorii sport

Górniczy Klub Sportowy „Czarni” Bytom,

  • w kategorii turystyka i rekreacja

Śląski Ogród Zoologiczny w Chorzowie,

  • w kategorii produkt

Arcellor Mittal Poland S.A. z Dąbrowy Górniczej dla szyny o dł. 120 m,

  • w kategorii usługa

Biuro Karier Studenckich Politechniki Śląskiej w Gliwicach,

  • w kategorii zdrowie

prof. dr hab. n. med. Stanisław Woś,

  • w kategorii organizacje pozarządowe

Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży Dom Aniołów Stróżów Katowice,

  • w kategorii społeczna odpowiedzialność biznesu

KŁOS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa z Katowic,

  • w kategorii media

„Dziennik Zachodni” z Sosnowca,

  • w kategorii osobowość roku

Tadeusz Donocik – prezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.

Tagi: , , , , , , , , , , , ,

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.