logo
logo
logo
logo
platforma dla sklepu internetowego

Co warto wiedzieć przed wyborem platformy dla sklepu internetowego?
Opublikowano: 23 lutego 2023

Jeśli myślisz o swojej działalności poważnie, to wybór platformy e-Commerce dla sklepu internetowego jest pierwszym ważnym punktem na drodze biznesowego rozwoju. Stawiając na Magento wybrałeś jedno z ciekawszych rozwiązań, dostarczających niemal nieograniczonych możliwości dostosowywania do biznesu. Stabilne, bezpieczne, a jednocześnie z elastyczną architekturą i łatwością integrowania. Kto jednak powinien wdrożyć sklep? My obstajemy niezmiennie przy specjalistach. Taka opcja niesie ze sobą wiele korzyści. Podsumowaliśmy najważniejsze z nich.

Za jakie obszary odpowiada ekspert User Experience?

Planując sklep internetowy Magento warto mieć świadomość, że poziom skomplikowania systemu praktycznie uniemożliwia tutaj samodzielne działania. Jak możesz przekonać się na https://fastwhitecat.com/, całe przedsięwzięcie wdrożeniowe wymaga zaangażowania grupy specjalistów, co wynika nie tylko z trudności technologicznej, ale również z potrzeby budowy sklepu pod kątem User Experience. Dobrze zaprojektowany sklep powinien odpowiadać aktualnym standardom UX i UI, co z pewnością przełoży się na Twoją sprzedaż. Jednak nawet mając wyobrażenie na ten temat i korzystając na co dzień z wielu sklepów internetowych, niewiele osób jest w stanie powiedzieć, jak dokładnie powinien wyglądać (funkcjonować) ich sklep. Specjaliści przeanalizują więc tutaj Twoje potrzeby biznesowe i stworzą sklep dopasowany do Twoich klientów.

Nawet jeśli nie potrzebujesz w swoim biznesie nietypowych funkcjonalności, doradztwo w zakresie podstawowych rozwiązań może okazać się na wagę złota. Okazuje się, że wykorzystanie poszczególnych funkcjonalności Magento i ich wprowadzenie do sklepu wyraźnie zwiększają sprzedaż.

Analiza konkurencji i rynku

Wdrażając sklep z pewnością warto postawić na rozwiązania kompleksowe, jak chociażby propozycje, jakie znaleźliśmy na https://fastwhitecat.com/uslugi/. Zatem etap projektowania poprzedzi w takim przypadku analiza – Twoich potrzeb, rynku, konkurencji. Po okresie wdrożenia możesz liczyć na ciągłe wsparcie sklepu, m.in. w zakresie zarządzania treścią serwisu. Agencja będzie także utrzymywać sklep na platformie, co realnie odciąży Cię i pozwoli na swobodniejszą realizację innych zadań.

Aby e-sklep działał poprawnie i spełniał swoje zadanie konieczne jest zaangażowanie wielu specjalistów. Będą to graficy, programiści, specjaliści UX, czy SEO. Dobra wiadomość jest taka, że tutaj przedsiębiorca nie musi być multi fachowcem, ani zatrudniać dodatkowych pracowników. Kompleksowość oferty agencji wdrażającej Magento obejmuje zarówno pełną obsługę, jak i odpowiedzialność za wdrożenie i działanie sklepu.

Wdrożenie profesjonalnej obsługi klienta

Klienci miewają pytania i wątpliwości, które pozostawione bez odpowiedzi lub wyjaśnienia mogą zniechęcić do zakupu. Umożliwienie im szybkiej komunikacji z obsługą sklepu jest więc kluczowe. Dedykowanym w takiej sytuacji rozwiązaniem są czaty, czy też możliwość odbycia rozmowy za pośrednictwem call center. Jeśli uznasz opcję tego typu za potrzebną, wdrożenie biznesu może obejmować wprowadzenie specjalistów zajmujących się obsługą klientów.

Podobnie może wyglądać sytuacja w zakresie działań marketingowych. Agencja może wprowadzić do Twojego biznesu skuteczną komunikację email marketingową, czy też dostarczyć gotowe rozwiązania z zakresu e-Commerce marketing, które koncentrują się na zwiększeniu ruchu w sklepie, konwersji i wzroście sprzedaży.

Wyznaczanie dalszych obszarów działań

Analiza działań promocyjnych, podsumowanie sprzedaży, raportowanie w zakresie bieżącej działalności sklepu – wszystko to może posłużyć jako wyznacznik dla dalszych działań i przedsięwzięć rozwojowych biznesu. Specjaliści wdrażający sklepy na platformie Magento oferują zaawansowana rozwiązania i w tym zakresie. To wyraźnie ułatwia weryfikację działalności i wyciąganie wniosków na przyszłość.

Na koniec warto wspomnieć, że każda platforma e-Commerce ma swoje wymagania, np. w zakresie serwera i jego parametrów. Dodatkowo, kwestią różnicującą poszczególne rozwiązania może być skuteczność pozycjonowania. To kolejne argumenty przemawiające za tym, aby postawić na wyspecjalizowaną w Magento firmę, która wykorzysta potencjał platformy dla naszego biznesu. Także w kontekście rozwoju w przyszłości.

materiał sponsorowany 

Tagi: , , , ,

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Powiązane treści

SEO strony internetowej

SEO strony internetowej – jak to zrobić...

Pozycjonowanie stron internetowych to proces niezbędny dla każ...
Profil Firmy w Google

Po co kancelarii Profil Firmy w Google?...

Profil Firmy w Google, wcześniej znany jako Google Moja Firma, jest is...
e-commerce

Oxid eShop dla giganta z branży motoryzacyjne...

Wybór platformy e-commerce znacząco wpływa na potencjalny sukces sklep...
e-commerce

Jak Nowe Technologie Zmieniają Sposób, w Jaki...

W dzisiejszym dynamicznym świecie, nowe technologie mają ogrom...