logo
logo
logo
logo
Biedronka

Biedronka stawia na outlety – znamy ich lokalizację
Opublikowano: 6 maja 2021

Biedronka otwiera outlety w siedmiu miastach. Niektóre artykuły przemysłowe mają być sprzedawane za połowę ceny.

Biedronka

Biedronka rozszerza swoją działalność

Popularna sieć sklepów zamierza rozszerzyć swoją działalność. Podczas wizyt w supermarketach mogliśmy zauważyć, że firma chętnie sprzedawałaby szeroki asortyment, wykraczający poza samą żywność. Problematyczne było jednak znalezienie odpowiedniej ilości miejsca. Biedronka z czasem dorobiła się opinii sklepu, który jest mocno zagracony i brakuje w nim przestrzeni.

Teraz firma zamierza uruchomić outlety w siedmiu lokalizacjach. Będą one oferowały szeroki zakres produktów.

Format Outletu wykorzystywany jest do organizowania wyprzedaży pełnowartościowych produktów przemysłowych. W dostępnym asortymencie sklepu klienci znajdą przede wszystkim drobny sprzęt AGD, meble, akcesoria, produkty dla dzieci, wybrane artykuły kosmetyczne i chemii gospodarczej czy produkty dla zwierząt – głosi oficjalny komunikat opublikowany przez Biedronkę.

W każdym sklepie miałoby być dostępnych od 2,5 do 3 tysięcy artykułów.

Biedronka pojawi się w siedmiu miastach

Póki co sieć planuje wystartować z outletami w siedmiu miastach. Aż trzy sklepy pojawią się w Gdańsku.

Pełna lista lokalizacji outletów stacjonarnych:

  • Gdańsk ul. Rakoczego 17
  • Gdańsk ul. Balcerskiego 5
  • Gdańsk ul. Fieldorfa 2
  • Leszno ul. Jana Dekana 8
  • Łomża al. Legionów 58A
  • Pyskowice ul. Zaolszany 5
  • Żarów ul. Armii Krajowej 32A
  • Mława ul. Książąt Mazowieckich 14
  • Twardogóra ul. Krótka 2

Jak widać Biedronka nie zamierza uruchamiać outletów w dużych miastach. Wyjątek stanowi jedynie Gdańsk. Możemy jednak zakładać, że jeśli sklepy odniosą sukces, to stopniowo ich liczba na terenie całej Polski będzie się zwiększać.

Artykuły przemysłowe cieszą się w Biedronce dużą popularnością, dlatego od kilku lat oferujemy klientom te produkty w obniżonych cenach nie tylko w standardowych sklepach naszej sieci, ale również w stacjonarnych i mobilnych Outletach. Teraz by być jeszcze bliżej naszych klientów, ponownie w trasę wypuściliśmy nasze mobilne outlety, by klienci bez konieczności odbywania długich podróży mogli nabyć ulubione artykuły non-food – mówi Karol Leszczyński, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka.

Dodatkowo Biedronka uruchomiła punkty mobilne, które zaczęły już kursować po całej Polsce. W maju mobilne punkty staną w miejscowościach: Gniezno (04.05-08.05), Gołańcz (04.05-08.05), Mogilno (11.05-15.05), Tulce (11.05-15.05), Oborniki (18.05-22.05), Poznań (18.05-22.05 i dwa kolejne punkty między 25.05 a 29.05). Cała akcja ma potrwać do 30 czerwca.

Czy Biedronka osiągnie sukces? Jest to bardzo możliwe. Nazwę kojarzy zdecydowana większość Polaków. Ponadto klienci mogą zostać skutecznie skuszeni niskimi cenami. Zakładamy, że marketingowcy Biedronki dobrze przemyśleli całą akcję. Naturalnie nie można jednoznacznie ocenić, czy pomysł ten okaże się skuteczny. Mała liczba lokalizacji sugeruje, że zarząd Biedronki zamierza ocenić, czy klienci faktycznie będą korzystać z outletu. Jeśli tak, z całą pewnością powstaną kolejne punkty.

Jan Strychacz

 

Tagi: , ,

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Powiązane treści

zakupy w USA

Zakupy w USA nigdy nie były łatwiejsze – dzię...

Proces wysyłki jakiejkolwiek przesyłki z USA do Polski to dość ryzykow...
Sprzedaż na Amazon

Sprzedaż na Amazon – na co zwrócić uwag...

Rozpoczęcie własnego biznesu na Amazonie jest dosyć proste, je...
Cortex Chemicals

Cortex Chemicals – lider na rynku międzynarod...

Cortex Chemicals to polski dystrybutor oferujący produkty, surowce ora...
Marketing

Marketing nowej firmy – od czego zacząć i jak...

Chcąc prawidłowo rozpoznać potrzeby swoich klientów i mieć sza...