Konkurencja na rynku produktów i usług, niezależnie od branży, jest w dzisiejszych czasach naprawdę ogromna. Taka sytuacja powoduje, że już nie tylko wysoka jakość i niezawodność decyduje o lojalności klientów. Dużo większego znaczenia nabiera natomiast marketing i szukanie sposobów na utrzymanie zainteresowania konsumentów.
Jednym ze sposobów dbania o relacje z klientami jest obdarowywanie go praktycznymi gadżetami. Działanie to jest już pewnego rodzaju standardem, dlatego tak ważne jest znalezienie oryginalnych i nieoczywistych pomysłów na firmowe upominki i akcesoria dla stałych i nowych klientów. Doskonale, jeśli gadżety te będą również praktyczne i naprawdę potrzebne. Nie ma nic gorszego niż prezenty, które będą jedynie łapać kurz.
Zdawać by się mogło, że kalendarze to dość przereklamowany gadżet. Można jednak sprawić, że klient poczuje się wyjątkowo i będzie chętnie z niego korzystał. Ciekawą praktyką jest podarowanie kalendarzy książkowych na 2022 rok z indywidualnym grawerem dla odbiorcy. Może być to imię i nazwisko klienta lub indywidualny dopisek kojarzący się z usługami danej firmy. Spersonalizowane prezenty zawsze są doceniane i wyjątkowe.
Dobrym pomysłem jest obdarowywanie klientów artykułami biurowymi, które w zamyśle mają służyć do codziennej pracy. Często zapomina się, że na co dzień wykorzystuje się również wiele innych przedmiotów, zupełnie niezwiązanych z wykonywanymi w pracy obowiązkami. Świetny pomysł na gadżety reklamowe to na przykład:
Rozwiązania związane z ochroną bezpieczeństwa wzbudzają dodatkowe zaufanie klientów do naszej firmy. Karta z blokadą RFID uniemożliwia odczytanie danych z innych kart bankowych znajdujących się w pobliżu, na przykład w portfelu. Jest to przy okazji gadżet, który naprawdę może uchronić przed kradzieżą. W momencie próby odczytania danych z karty płatniczej generuje ona zakłócenia uniemożliwiające taką operację. Na takiej karcie wykonać można dowolny nadruk, na przykład logo firmy lub indywidualny dopisek. Taki prezent z pewnością zostanie doceniony przez klientów i pokaże mu, jak ważne jest dla Twojej firmy jego bezpieczeństwo.
Gadżety reklamowe to jeden z wielu sposobów na zyskanie przychylności klientów, zatrzymanie stałych i przyciągnięcie nowych. W połączeniu z wysokim poziomem obsługi i jakością usług może być to przepis na sukces. Konkurencja nie śpi i każda próba docenienia i wyróżnienia klienta z pewnością przyniesie oczekiwane korzyści. Planując dystrybucję reklamowych gadżetów, warto wziąć pod uwagę przede wszystkim ich funkcjonalność i oryginalność na tle konkurencji.
Jak możemy wykorzystać technologie, aby usprawnić obsługę klienta?
Tagi: Gadżety reklamowe, Marketing, reklama
Dodaj komentarz