• Menu

    Akcesoria biurowe z naturalnych materiałów

    Trend związany z ograniczeniem produkcji plastiku i materiałów sztucznych, dotyczy także produktów biurowych. Wiele firm stawia na naturalne materiały. Popularne stały się długopisy bambusowe i drewniane, notesy z recyclingu, ciekawe podstawki na biurka, ekologiczne ładowarki. Co ciekawe, naturalne materiały biurowe mają równie atrakcyjne ceny, co te klasyczne, plastikowe.

    artykuły biurowe

    Drewniane gadżety na biurko i artykuły piśmiennicze

    Z drewna można wykonać przybornik na biurko, stojak na gazety, czy trwały segregator. Drewniane artykuły piśmiennicze to przede wszystkim tradycyjne kredki i ołówki. W związku z oczekiwaniami klientów, wiele firm zaczęło produkować także długopisy z drewnianą obudową. Są lekkie, estetyczne i wcale nie droższe od tradycyjnych, plastikowych. Takie długopisy świetnie sprawdzają się jako gadżety reklamowe z nadrukiem lub stylowy upominek. Biurowe przyborniki z drewna ulegają biodegradacji. Są znacznie trwalsze od plastikowych i wyglądają elegancko w różnych wnętrzach: biurach prywatnych, domowych, firmach.

    Solidne pomoce biurowe: zszywacze, dziurkacze, nożyczki

    Technologie cyfrowe sprawiają, że obieg dokumentów ulega zmianie. Tradycyjne pisma zastępowane są dokumentami cyfrowymi. Jednak wciąż ważna jest segregacja, porządkowanie i przechowywanie dokumentów oraz wszelkiego rodzaju pism. Solidne artykuły biurowe, które powinny znaleźć się na każdym biurku, to metalowe zszywacze, rozszywacze i dziurkacze. Dzięki nim służbowa korespondencja będzie w idealnym stanie i porządku. Solidne segregatory z metalowymi elementami pozwalają uporządkować dokumenty. Umowy, faktury, listy, wydruki, posegregujemy przy pomocy klipsów biurowych i spinaczy. Dla lepszego oznaczenia dokumentów, warto korzystać z nowoczesnych, kolorowych spinaczy, które odróżniają się na białym tle kartek. Lepiej kupić solidną rzecz, która posłuży na długo, niż ciągle wymieniać na nowe. Zszywacze i inne akcesoria produkowane z materiałów wysokiej jakości, zaoszczędzą pieniędzy i posłużą na długi czas.

    Pomocne drobiazgi, które ułatwią zapamiętywanie

    W natłoku codziennych spraw, niezbędne są karteczki samoprzylepne, które pomagają zapamiętywać ważne rzeczy do wykonania. Także kostki papierowe w pudełku lub wymienne wkłady bez pudełka, warto zawsze mieć pod ręką. Dzięki kolorowym karteczkom oznaczymy ważne dokumenty, przygotujemy listę najważniejszych spraw, albo zrobimy burzę mózgów z pomysłami do realizacji. Zapamiętywanie, prowadzenie ewidencji, spisy spraw można notować zarówno  specjalistycznych programach komputerowych, jak i w skorowidzach. Plusem skorowidza jest fakt, że zawsze możemy go mieć pod ręką. Do zeszytu łatwiej i szybciej zajrzymy, zanim zalogujemy się i wejdziemy do programu. Skorowidz w twardej oprawie może mieć format zwykłego zeszytu A5 lub znacznie większy – A4. Są też skorowidze A6. Skorowidz z alfabetycznym spisem znacznie ułatwia porządkowanie spraw, nazwisk klientów i innych rzeczy, które należy spisać i łatwo odszukać.

    Wygoda i ergonomia miejsca pracy

    Biuro to miejsce pracy, nauki, kontaktów biznesowych. Ważne, by wszystkie artykuły biurowe były wsparciem w codziennych obowiązkach. Myśląc o ergonomii, warto wyposażyć biuro np. w podkładki i maty pod fotele. Zabezpieczą podłogi przed przecieraniem. Fotele i krzesła biurowe to meble najważniejsze, gdyż wielogodzinna praca nie może męczyć kręgosłupa. Fotele powinny być dostosowane do wysokości biurka. Regulowane, elastyczne oparcie i podłokietniki, zapewnią wygodę przy wielogodzinnej pracy. Także podnóżki z regulacją kąta nachylenia, odciążą plecy i pomogą wybrać wygodną pozycję podczas pisania.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Artykuły powiązane

  • Subskrybuj Nasz Biuletyn

  • Kategorie

  • Subskrybuj Nasz Biuletyn

  • Polecane