logo
logo
logo
logo
stabilny CRM

Skuteczny i stabilny CRM – wybieramy partnera wdrożeniowego!
Opublikowano: 28 czerwca 2017

Wiesz, że system CRM jest platformą, która zautomatyzuje marketing w Twojej firmie? Czy wiesz, że to przyniesie realny zysk i zwiększy liczbę klientów? A czy wiesz, że nieodpowiednio wdrożony system CRM może całkowicie zniszczyć to, czemu poświęciłeś większość Twojego życia – Twój biznes?

Aby mieć pewność, że system CRM w Twojej firmie będzie działał jak należy, trzeba wybrać odpowiedniego partnera wdrożeniowego. Specjaliści z edrone.me podpowiedzą dziś, jak to zrobić i czym się kierować. 

stabilny CRM

Dlaczego wybór odpowiedniej firmy wdrożeniowej i systemu jest tak ważny?

Odpowiednio wdrożony, dostosowany do Twoich potrzeb i branży system CRM, będzie skutecznie działał na korzyść Ciebie i Twojej firmy. Taki system usprawni proces sprzedaży oraz poprawi relacje z Twymi klientami. Dodatkowo, zaoszczędzi czas Twój i Twoich pracowników. Ważne jest jednak poprawne wdrożenie. Tutaj już na wstępie stajemy przed wyborem odpowiedniej firmy.

System CRM zapewnia korzyści zarówno w perspektywie krótkoterminowej, jaki i długoterminowej. Co oznacza, że korzyści płynące z wdrożenia będą widoczne już po kilku chwilach, ale przede wszystkim za wiele lat. Chyba zatem nie trzeba wspominać o tym, jak ważne jest poprawne wdrożenie? Wybór odpowiedniego partnera nie tylko pozwoli na sprawne zaimplementowanie systemu, ale również będzie początkiem długofalowej współpracy.

Zaprojektowanie systemu i jego wdrożenie to dopiero początek! Musisz mieć na uwadze to, że po zaprojektowaniu przyjdzie czas na wdrożenie, a następnie na szkolenia pracowników. Po szkoleniach, kiedy system zostanie oddany do Twojego użytku, będzie jeszcze wymagał zmian, aktualizacji i napraw ewentualnych błędów i usterek. Inaczej mówiąc, wciąż będziesz miał kontakt z firmą, której zleciłeś zaprojektowanie platformy.

Trzeba też wspomnieć o tym, że kiedy dokonasz złego wyboru, zmiana firmy nie będzie ani prosta, ani przyjemna, ani tania.

Jak zatem zacząć poszukiwania odpowiedniej firmy?

Istnieją różne sposoby na znalezienie firmy, której z czystym sumieniem można zlecić wdrożenie. Najprostszą drogą jest oczywiście przeglądarka internetowa. Aby znaleźć i porównać odpowiednie firmy, możemy też przeszukać katalogi firm i czasopisma branżowe, możemy w końcu zapytać znajomych, czy nie znają rzetelnej firmy zajmującej się wdrożeniami CRM.

Sposobów poszukiwań jest wiele i trudno ocenić, który będzie najskuteczniejszy, ale na pewno jednym z najpopularniejszych jest wyszukiwarka Google i sam internet. Wpisując odpowiednie frazy, nie tylko pojawi się nam rozległa lista wdrożeniowców, ale także będziemy ich ze sobą porównać. Zwróć wtedy uwagę na oceny klientów na stronach z opiniami, doświadczenie w branży, referencje i zasady, na których działają. Innymi słowy, warto przestudiować stronę www swojego przyszłego partnera. Na niej znajdziemy wszystkie potrzebne informacje i wskazówki.

Zobacz czy firma ma doświadczenie w Twojej branży?

Praca z partnerem, który ma solidną i sprawdzoną wiedzę o Twojej branży to już połowa sukcesu! Taka firma ma doświadczenie i wie na co zwracać uwagę. Ty również na tym skorzystasz. Masz większą pewność, że system CRM zostanie dostosowany do Twojej firmy, aby w jak najlepszy sposób pełnił swoje zadania. Nie bój się prosić wdrożeniowca o referencje i przykłady zrealizowanych projektów.

Działasz w branży e-commerce? Zaufaj Edrone, który jest pierwszą platformą eCMR dla tego sektora!

edrone, to polska firma technologiczna wykorzystująca uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję w celu zwiększania sprzedaży w sklepach internetowych. Firma uzyskała pierwsze miejsce w rankingu Best in Cloud magazynu Computerworld jako “Najlepszy produkt CRM” według menedżerów IT z listy CIO 100. Produktem firmy jest edrone eCRM (e-commerce CRM), czyli pierwsze narzędzie tej klasy przeznaczone dla branży retail w internecie. Dostęp do narzędzia eCRM jest możliwy w modelu SaaS (ang. Software as a Service).

Znalezienie dobrego partnera wdrożeniowego to spore wyzwanie, ale kierując się powyższymi radami, będzie to o wiele łatwiejsze. System CRM to platforma, która zoptymalizuje koszty, zwiększy zyski i zautomatyzuje markieting, ale tylko pod warunkiem, jeśli wybierzesz odpowiednią platformę i firmę wdrożeniową. Dlatego warto już dziś zaufać specjalistom z Edrone.me.

Tagi: , , ,

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Powiązane treści

Program magazynowy

Program magazynowy – 7 przydanych funkcjonaln...

Jeżeli funkcjonowanie w naszej firmie opiera się na sprzedaży i prowad...

Czy małej firmie potrzebny jest CRM?...

Dziś nie ma chyba firmy, która mogłaby sprawnie funkcjonować i...