logo
logo
logo
logo
marketing automation

5 korzyści, jakie da Ci marketing automation
Opublikowano: 29 kwietnia 2021

Marketing automation, czyli automatyzacja marketingu, jest dokładnie tym, na co wskazuje jego nazwa – zautomatyzowaniem procesów reklamowo-sprzedażowych. Wykorzystuje się przy tym nowoczesne rozwiązania technologiczne i zaawansowane systemy informatyczne. Co można zyskać dzięki wdrożeniu marketing automation? Oto pięć przykładów.

marketing automation

1.  Szerokie zastosowanie

Narzędzia z zakresu marketing automation możesz wykorzystywać w wielu miejscach: na stronie internetowej, w aplikacji mobilnej oraz mediach społecznościowych czy przy tworzeniu mailingów i powiadomień push. Za ich pomocą m.in. przypomnisz klientowi o porzuconym koszyku, zaproponujesz mu dodatkowe produkty w ramach cross-sellingu lub wyślesz życzenia i kod rabatowy w dniu jego urodzin. Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem tego rodzaju rozwiązań w swoim biznesie, koniecznie zapoznaj się z informacjami dostępnymi na stronie: https://push-ad.com/.

2.  Wysoka skuteczność

Rozwiązaniami, jakie oferuje automatyzacja marketingu, są m.in. segmentacja bazy odbiorców i personalizacja komunikatów reklamowych. Przekaz dopasowany do potrzeb i oczekiwań konkretnego konsumenta zdecydowanie częściej wzbudza jego zainteresowanie, co przekłada się m.in. na wzrost współczynników OR i CTR.

3.  Wartościowe leady

Ta zaleta marketing automation jest bezpośrednio związana z poprzednią. Wysoka otwieralność i klikalność spersonalizowanych wiadomości oznacza, że na Twoją stronę (do aplikacji, e-sklepu itd.) trafia więcej klientów rzeczywiście zainteresowanych ofertą. Dzięki temu możesz liczyć na wysoką konwersję.

4.  Precyzyjna mierzalność

Wszystkie zautomatyzowane działania marketingowe są rejestrowane. Umożliwia to ich późniejszą analizę, w szczególności sprawdzenie, jakie efekty przyniosły poszczególne z nich. Dzięki temu z kolei można testować różne rozwiązania, po to, by ostatecznie skupić się na tych najskuteczniejszych i najbardziej opłacalnych.

5.  Znaczne oszczędności

Marketing automation pozwala zoptymalizować procesy marketingowe i sprzedażowe, z czym wiąże się nie tylko wzrost efektywności, ale także spora oszczędność czasu i pieniędzy. Wdrażając to rozwiązanie w swojej firmie, możesz więc liczyć na osiągnięcie wysokiego ROI.

Więcej informacji na temat marketing automation znajdziesz pod adresem: https://push-ad.com/blog/marketing-automation-co-to-jest/. Sprawdź koniecznie!

Tagi: , , ,

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Powiązane treści

etykiety

Innowacje w etykietowaniu – kluczowy element...

Etykiety, choć często postrzegane jako mały szczegół, odgrywają ogromn...
torby bawełniane z nadrukiem

5 powodów, dla których warto zainwestować w t...

Torby bawełniane z nadrukiem stały się jednym z najchętniej wybieranyc...
zakupy w USA

Zakupy w USA nigdy nie były łatwiejsze – dzię...

Proces wysyłki jakiejkolwiek przesyłki z USA do Polski to dość ryzykow...
call tracking

Сall tracking: czym jest i jak działa...

Telefony od zainteresowanych klientów są nadal cennym źródłem sprzedaż...