logo
logo
logo
logo

Może warto już myśleć o kalendarzach reklamowych?
Opublikowano: 12 lipca 2017

Bez reklamy trudno sobie dzisiaj wyobrazić prowadzenie firmy. Sposobów na reklamę jest bardzo wiele. Jednym z nich są rozdawane klientom i kontrahentom różnego rodzaju gadżety reklamowe. Wybór takiego gadżetu nie może być jednak kwestią przypadku.

Zdecydowana większość osób, które otrzymują różnego rodzaju gadżety reklamowe bardzo sobie ceni te, które są praktyczne. Wśród interesujących i zarazem praktycznych gadżetów reklamowych bardzo ważną pozycję zajmują kalendarze reklamowe.

Jakie zalety mają kalendarze reklamowe?

Kalendarze reklamowe przynoszą korzyści zarówno osobom, które zostaną wręczone, jak również firmie. Kalendarz jest nam niezbędny na co dzień. Osoba, która otrzyma kalendarz w prezencie na pewno będzie z niego korzystała przez cały rok. Może go wykorzystać zarówno w siedzibie przedsiębiorstwa, jak również i w domu. Z kolei dla firmy to okazja do zaprezentowania swojej oferty. Kalendarz firmowy to skuteczna forma całorocznej reklamy.

Gdzie zamówić druk kalendarza reklamowego?

Decydując się na druk kalendarzy reklamowych, musimy wybrać drukarnię, która bardzo poważnie podejdzie do realizacji naszego zamówienia. Kalendarz ma służyć klientom przez cały rok, musi więc być bardzo dobrej jakości. Na pewno zamawiając kalendarze reklamowe warto skorzystać z oferty drukpolska.pl.

Korzystając z usług tej firmy nie będziemy musieli nawet wychodzić z biura, aby zlecić druk kalendarzy reklamowych. Wszystkie formalności związane ze złożeniem zamówienia możemy załatwić za pośrednictwem Internetu. Do tego gotowe kalendarze zostaną nam dostarczone pod wskazany adres. Dzięki temu oszczędzimy sporo czasu. Decydując się na druk kalendarzy reklamowych pamiętajmy, że zamówienie warto złożyć, jak najwcześniej.

W zasadzie, jeżeli zamierzamy wręczać swoim klientom i kontrahentom kalendarze na rok 2018 to już w tej chwili powinniśmy złożyć zamówienie. Im bliżej końca roku, tym dłużej będziemy czekać na jego realizację. A chyba nie chcielibyśmy wręczać swoim klientom kalendarzy już po Nowym Roku?

Jaki rodzaj kalendarza możemy zamówić?

Istnieje kilka rodzajów kalendarzy, które mogą Państwo zamówić w drukpolska.pl. Z wzorami kalendarzy, które można zamówić w naszej drukarni mogą się Państwo zapoznać na naszej stronie internetowej. W ofercie znajdą Państwo kalendarze na biurko, naścienne jedno- i trójdzielne. Proponujemy także kalendarze książkowe z logo firmy na okładce. Każdy z tych rodzajów kalendarzy świetnie sprawdzi się w roli gadżetów reklamowych i to przez cały rok.

Zdecydowana większość właścicieli firm docenia rolę reklamy. Możliwości reklamowania produktów lub usług jest bardzo wiele. Jedną z możliwości jest wręczanie klientom i kontrahentom gadżetów reklamowych. Bardzo dobrym nośnikiem reklamy są kalendarze. Klienci szczególnie sobie cenią praktyczne prezenty reklamowe. Kalendarze są praktyczne i eleganckie. Co więcej, będą przypominały o naszej firmie kontrahentom i klientom przez cały rok. Na pewno więc zamówienie druku kalendarzy opatrzonych logo firmy jest dobrym pomysłem na promocję każdej firmy.

Tagi: , , , ,

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Liczba komentarzy: Jeden komentarz
  • Tomek pisze:

    Kalendarze reklamowe, no nie jestem do konca przekonany, tego typu gadżety rozdaje się głównie pracownikom którzy wieszają je nad swoimi biurkami, raczej słabe jest to narzędzie reklamowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Powiązane treści

leasing paneli fotowoltaicznych

Panele fotowoltaiczne w ramach leasingu...

W erze rosnącej świadomości ekologicznej i dynamicznego rozwoju techno...
etykiety

Innowacje w etykietowaniu – kluczowy element...

Etykiety, choć często postrzegane jako mały szczegół, odgrywają ogromn...
torby bawełniane z nadrukiem

5 powodów, dla których warto zainwestować w t...

Torby bawełniane z nadrukiem stały się jednym z najchętniej wybieranyc...
Onboarding

Onboarding zdalny, czyli wdrożenie pracownika...

Jak ograniczyć rotację pracowników, obniżyć koszty zatrudnienia i zwię...