Wejście na rynek wietnamski, rozwój transportu (w tym drobnicy międzynarodowej), inwestycje w innowacyjne rozwiązania optymalizujące łańcuchy dostaw oraz aktywna polityka kadrowa miały największy wpływ na wyniki grupy FM Logistic na świecie w 2017 roku
W Polsce priorytetem były inwestycje w nowe centra logistyczne, utrzymanie bardzo wysokiej jakości obsługi klientów oraz stały rozwój usług transportowych. Polska stała się dla francuskiego operatora logistycznego centrum zarządzania regionem Europy Centralnej. FM Logistic działa w Polsce – poprzez swoją spółkę FM Polska Sp. z o.o. – nieprzerwanie od 23 lat.
– Wysoką pozycję firmy na polskim rynku potwierdzają wyniki rankingów i konkursów: 1. miejsce w kategorii transport i 3. miejsce w kategorii spedycja i logistyka oraz 4. pozycja w rankingu ogólnym branży TSL „Dziennika Gazety Prawnej” pod względem przychodów, niekwestionowana pozycja lidera w logistyce kontraktowej, wiele nagród za innowacje i wdrożenia nowych technologii, a przede wszystkim złote godło programu badawczego Operator Logistyczny 2017 roku – mówi Piotr Sukiennik, dyrektor generalny FM Logistic na Europę Centralną.
JA
Dodaj komentarz