logo
logo
logo
logo
Kamizelki odblaskowe z nadrukiem

Tanie gadżety reklamowe dla firm? Odblaski!
Opublikowano: 6 lipca 2019

W dzisiejszych czasach przedsiębiorstwa, instytucje oraz firmy stoją przed niełatwym zadaniem, jakim jest wybicie się ze swoimi usługami lub produktami na tle konkurencji. Wystarczy jednak podjąć właściwe działania marketingowe oraz skrupulatnie realizować przyjętą strategię, by osiągnąć sukces. Nieocenioną pomoc w tym zakresie niosą gadżety reklamowe.

Kamizelki odblaskowe z nadrukiem

Powiedzmy sobie szczerze: kto z nas nie lubi dostawać prezentów? Nawet drobny upominek potrafi poprawić humor. A jeśli w dodatku jest to pożyteczny drobiazg, radość jest podwójna. Marketingowcy najczęściej sięgają po gadżety promocyjne takie jak długopisy, notesy i smycze. Niestety prezenty tego typu są już mocno przereklamowane i mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów. Obdarowany szybko wrzuci je do szuflady, a widniejący na nich nadruk nawet nie zdąży zapaść mu w pamięć. Wybór gadżetów reklamowych trzeba więc dobrze przemyśleć, by ich rozdawanie przyniosło pożądany skutek.

Po co Ci właściwie gadżety firmowe?

Gadżety firmowe (reklamowe) mają jedno podstawowe zadanie – mają sprawić, by obdarowana nimi osoba regularnie z nich korzystała, a tym samym przypominała sobie o istnieniu i działalności firmy, od której przedstawicieli je otrzymała. Dlatego zanim wybierzemy gadżety reklamowe dla firm musimy przemyśleć, co naszym klientom może się przydać, a co od razu wyrzucą do kosza. Upominek musi być na tyle funkcjonalny by przywoływał na myśl dobre skojarzenia. W widocznym miejscu powinno być umieszczone na nim logo firmy, tak aby jak najszybciej zapadło obdarowanemu i ludziom z jego otoczenia w pamięć.

Gadżety reklamowe, których ludzie naprawdę używają? Odblaski!

Gadżety firmowe z nadrukiem są jednym z najpopularniejszych narzędzi marketingowych, jakie stosują przedsiębiorstwa. Niejedne badania dowiodły już ich skuteczność, dlatego firmy od lat wręczają swoim klientom drobne upominki takie jak długopisy czy notesy. Każda firma celuje w tego typu rzeczy ze względu na ich szeroką dostępność i stosunkowo niską cenę, dlatego chcąc przyciągnąć uwagę klienta trzeba wybrać coś, co nie jest jeszcze aż tak powszechne. Dobrym pomysłem są nie tylko gadżety antystresowe, ale i odblaski z nadrukiem. Poza funkcją reklamową pełnią dodatkową, użyteczną rolę.

Gadżety odblaskowe wręczane klientom na konferencjach lub targach dają im do zrozumienia, że zależy nam nie tylko na tym, by oferta naszej firmy zapadła im w pamięć, lecz również na polepszeniu ich widoczności na drodze po zmroku, a za co tym idzie, zwiększeniu bezpieczeństwa. Prócz standardowych produktów odblaskowych takich jak samozaciskowe opaski lub breloki, strzałem w dziesiątkę mogą okazać się kamizelki odblaskowe z nadrukiem.

– maksymalna powierzchnia reklamowa

Kamizelki odblaskowe to nie tylko obowiązkowy element wyposażenia samochodu. To także odzież wierzchnia, którą powinno się założyć na siebie, gdy mamy w planach spacer po zmroku lub nocną jazdę na rowerze. To także produkt, w który należy zaopatrzyć dzieci. Biorąc pod fakt, jak szerokie zastosowanie mają kamizelki z nadrukiem, jest to rzecz, która świetnie sprawdzi się jako gadżet reklamowy.

Kamizelka odblaskowa z nadrukiem z marketingowego punktu widzenia ma największą powierzchnię reklamową. Na tyle kamizelki jest dostatecznie dużo miejsca, by umieścić tam logo firmy albo pójść o krok dalej i nadrukować chwytliwy slogan nawiązujący do jej działalności, który zapadnie w pamięć nie tylko właściciela kamizelki, ale też osób, które go w niej zobaczą.

Noszenie kamizelek odblaskowych już dawno przestało być postrzegane jako niemiły obowiązek. Coraz więcej osób zaczyna zdawać sobie sprawę, jak ważnym elementem ubioru są odblaski i jak skutecznie mogą chronić ich przed niebezpieczeństwem. Dlatego wybór kamizelek na gadżety promocyjne jest jak najbardziej trafiony. Dając swoim klientom praktyczne gadżety firmowe z logo zyskujesz pewność, że nie trafią one na dno szuflady, ale będą wykorzystywane na co dzień, co oznacza, że zobaczy je wiele osób, co przełoży się na lepszą sprzedaż.

Tagi: , ,

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Powiązane treści

leasing paneli fotowoltaicznych

Panele fotowoltaiczne w ramach leasingu...

W erze rosnącej świadomości ekologicznej i dynamicznego rozwoju techno...
etykiety

Innowacje w etykietowaniu – kluczowy element...

Etykiety, choć często postrzegane jako mały szczegół, odgrywają ogromn...
torby bawełniane z nadrukiem

5 powodów, dla których warto zainwestować w t...

Torby bawełniane z nadrukiem stały się jednym z najchętniej wybieranyc...
Onboarding

Onboarding zdalny, czyli wdrożenie pracownika...

Jak ograniczyć rotację pracowników, obniżyć koszty zatrudnienia i zwię...