logo
logo
logo
logo

Śmiganie e-hulajką SMiGi
Opublikowano: 20 września 2019

SMiGi to najnowsza propozycja na dynamicznie rozwijającym się rynku hulajnóg elektrycznych. Markę wprowadza do Polski wyspecjalizowana w elektromobilności spółka Electric Vehicles Poland, należąca do Holdingu 1. W trzynastu salonach w Polsce oraz w sklepie internetowym dostępne są modele: młodzieżowy – SMiGi Streeter; miejski – SMiGi City i wycieczkowy – SMiGi Fit Rider.

Oferowanie hulajnóg w salonach zlokalizowanych w trzynastu miastach umożliwia osobom zainteresowanym środkiem transportu naszych czasów łatwe przetestowanie i poznanie zalet SMiGi.

SMiGi City idealna do miasta

Najpopularniejsza według założeń hulajnoga elektryczna SMiGi City idealnie sprawdzi się podczas jazdy po mieście. Jest wręcz stworzona do jumpingu – łączenia kilku środków transportu. A to dlatego, że rozwijający prędkość 25 km/h i osiągający dystans 30 km model waży zaledwie 14,5 kg. Jego ważnym wyróżnikiem są duże koła z dwoma amortyzatorami.

Propozycją skrojoną dla wielbicieli dłuższych wyjazdów jest e-hulajnoga SMiGi Fit Rider. Jej zasięg, wynoszący 60 kilometrów, daje swobodę wypadów poza miasto. Model Fit Rider, poza dmuchanymi kołami, wyróżnia wymienna bateria i szeroka kierownica o regulowanej wysokości.

SMiGi Streeter dla najmłodszych

Idealnym rozwiązaniem dla młodszych klientów jest SMiGi Streeter. Zasięg, wynoszący 30 kilometrów na jednym ładowaniu, pozwala bezstresowo śmigać do szkoły, nawet jeśli jest do niej daleko i pod górkę. Zapewne każdego młodego miłośnika e-hulajnóg ucieszy nie tylko wpadająca w oko stylistyka i kolorystyka, ale też lekkość i poręczność e-hulajki Streeter. Wykonana jest ona z włókna węglowego i waży zaledwie 7,5 kilograma.

Oferująca hulajnogi SMiGi, spółka EVP umożliwia ich zakup także w systemie ratalnym, już od kwoty 41 złotych miesięcznie. Firma zapewnia także serwis w systemie door-to-door oraz łatwą dostępność części zamiennych.

Tagi: , , , , ,

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.