logo
logo
logo
logo
Relaunch strony internetowej

Relaunch strony internetowej – generalny remont serwisu internetowego w 12 prostych krokach
Opublikowano: 24 sierpnia 2022

Potrzeby użytkowników i standardy obowiązujące w sieci stale się zmieniają, dlatego prowadzenie skutecznej i atrakcyjnej strony internetowej jest procesem ciągłym. Relaunch strony internetowej to duży i znaczący krok w tym kierunku. Ale co to właściwie jest relaunch? Wyjaśniamy definicję i powody wprowadzania zmian na stronie internetowej oraz przedstawiamy 12 kroków, które pomogą ci z powodzeniem wprowadzić radykalne zmiany na twojej stronie internetowej. Dzięki naszej praktycznej checkliście nie pominiesz żadnego istotnego kroku!

Spis treści         

  • Co to jest relaunch strony internetowej?
  • Powody, dla których warto zrobić relaunch strony internetowej
  • 12 kroków relaunchu strony internetowej
  • Krok 1: Rozpoznanie aktualnej sytuacji
  • Krok 2: Analiza porównawcza
  • Krok 3: Określenie celów i strategii
  • Krok 4: Analiza grupy docelowej
  • Etap 5: Koncepcja
  • Krok 6: Layout i design
  • Krok 7: Content
  • Krok 8: Wyszukiwanie słów kluczowych i SEO
  • Krok 9: Rozwój i technologia
  • Krok 10: Testowanie
  • Krok 11: Launch
  • Krok 12: Kontrola i mierzenie sukcesu
  • Jak rozpoznać udany relaunch strony internetowej?
  • Podsumowanie: Relaunch strony internetowej – działanie, które się opłaca

Co to jest relaunch strony internetowej?

Relaunch ogólnie rzecz biorąc oznacza ponowne uruchomienie lub wprowadzenie na rynek produktu, marki lub strony internetowej. Relaunch strony internetowej to publikacja nowej, ulepszonej wersji poprzedniej strony. Strona internetowa została całkowicie zmieniona i zoptymalizowana. Zmiany dotyczą treści i projektu, a także zaplecza technicznego i struktury strony. Celem jest dostosowanie strony internetowej do nowych standardów i potrzeb użytkowników pod względem wizualnym i funkcjonalnym.

Powody, dla których warto zrobić relaunch strony internetowej

To, czy warto przeprowadzić relaunch strony internetowej, jest czymś, co powinieneś wcześniej dokładnie przemyśleć: relaunch to złożony proces, który wymaga zaangażowania poważnych zasobów i pociąga za sobą pewne koszty. Dobrze działająca, ciesząca się dużym zainteresowaniem, atrakcyjna i dobrze skonstruowana strona internetowa nie wymaga relaunchu. Dlatego najpierw sprawdź, czy relaunch naprawdę jest konieczny. Ale jak to sprawdzić? Poniżej wymieniam kilka powodów, dla których warto przeprowadzić relaunch strony internetowej:

  • Zmiana strukturalna w firmie spowodowana np. wprowadzeniem nowego asortymentu produktów lub usług, nowego Corporate Design lub nowej lokalizacji.
  • Stagnacja, brak dotarcia do grupy docelowej
  • Adaptacja do nowych technologii
  • Za mało lub brak wartości dodanej dla użytkowników serwisu internetowego
  • Strona nie jest responsywna, nie jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych
  • Nowe cele strategiczne lub obszary działalności
  • UX (user experience) strony jest niskie
  • Design strony jest przestarzały i nieatrakcyjny
  • Nie spełniane są wymagania SEO
  • Ochrona danych osobowych nie spełnia już obecnych standardów
  • Wysoki współczynnik odrzuceń
  • Niski współczynnik konwersji
  • Niewystarczający ruch
  • Niewiele lub brak leadów

Z tych przesłanek wynikają również cele relaunchu strony internetowej. Cele te opierają się na tym, czego brakuje na stronie, co powinno zostać dodane, na nowych standardach i potrzebach użytkowników.

12 kroków relaunchu strony internetowej

Jeśli zdecydowałeś się na relaunch twojej strony internetowej, jest wiele rzeczy, które należy rozważyć przed, w trakcie i po relaunchu. Przeprowadzę cię przez cały ten proces w 12 prostych krokach.

Krok 1: Rozpoznanie aktualnej sytuacji

Jaki jest status quo twojej strony internetowej? Jak użytkownicy postrzegają twoją stronę? Jak wygląda ranking strony w Google i co się dzieje z ruchem organicznym? Co o wydajności strony mówią kluczowe liczby? Sprawdź swoją widoczność, rankingi, ruch, users signals i kluczowe dane, takie jak czas przebywania na stronie i liczba użytkowników.  Narzędzia takie jak Google Search Console i Google Analytics pomogą Ci sprawdzić aktualna kondycję twojej strony internetowej . Również ankiety przeprowadzane wśród odwiedzających stronę mogą dostarczyć ci cennych informacji.

Przeprowadzając audyt treści, można sprawdzić stronę pod kątem jej zawartości. W ten sposób możesz dowiedzieć się, jakie treści są już opublikowane, jakie sygnały od użytkowników otrzymuje i czy powinna pozostać na stronie. Za pomocą audytu treści możesz zidentyfikować ewentualne braki i potencjał treści oraz usunąć treści pozbawione wartości dodanej.

Checklist:

Wraz z rozpoznaniem aktualnej sytuacji powinieneś również poczynić przygotowania i wykonać kopie zapasowe danych. Powinieneś wziąć pod uwagę następujące kwestie:

  • Zrób listę najważniejszych backlinków
  • Wykonaj kopię zapasową stanu starej strony łącznie z grafikami, skryptami i sitemapami.
  • Zaplanuj opcję awaryjną (Fallback-Option), rodzaj zabezpieczenia na wypadek wystąpienia błędów technicznych.
  • Jeśli to konieczne, przerwij pracę nad stroną w okresie między wykonaniem kopii zapasowej strony a relaunchem
  • Stwórz listę adresów URL, która będzie zawierała wszystkie zasoby strony i/lub przeanalizuj system starej strony za pomocą odpowiedniego narzędzi crawlujących.

Krok 2: Analiza porównawcza

Warto również przyjrzeć się konkurencji: Jak twoja strona wypada na tle konkurencji? Jak ogólnie rozwija się rynek? Co przekazują inne strony internetowe i w jaki sposób zwracają się do swojej grupy docelowej? Jakich treści i wzorów używają? Co inne strony robią dobrze, a co ty możesz zrobić lepiej? Dokonaj szczegółowego porównania, aby odkryć możliwości wprowadzenia ulepszeń. Dzięki analizie konkurencji możesz łatwiej zidentyfikować twoje USPs (unique selling points) i określić swoją pozycję na rynku.

Najważniejsze pytanie brzmi: Co uważasz za dobre, a co za złe w swojej starej stronie w porównaniu z konkurencją i jakie cele chcesz osiągnąć dzięki nowej stronie?

Krok 3: Określenie celów i strategii

Jakie są cele twojej firmy związane z relaunchem strony internetowej? Co twoja firma chce osiągnąć dzięki nowej stronie internetowej? Przeprowadź przejrzystą analizę celów, aby dowiedzieć się, jakie dokładnie są cele twojej firmy i jak możesz je najlepiej osiągnąć, wdrażając nową wersję strony internetowej. Kolejną korzyścią precyzyjnego określenia celów jest to, że później lepiej będziesz mógł zmierzyć osiągnięty (lub nie) sukces.

Aby osiągnąć cele i z sukcesem przeprowadzić relaunch strony internetowej, potrzebujesz przemyślanej strategii. Właściwa strategia i wsparcie relaunchu przez profesjonalną agencję może pomóc w realizacji projektu.

  • Czas trwania relaunchu powinien być jak najkrótszy, aby nie powstawały „światy równoległe”, duplikaty treści itp.
  • Sprawdzaj rankingi Google i przenieś najważniejsze treści na nową wersję strony, zapewnij przepływ ruchu poprzez linki, partnerów reklamowych itp. i, jeśli to konieczne, zapewnij dodatkowy impuls trafficowy po relaunchu strony, aby utrata pozycji w rankingu Google była tylko chwilowa
  • Deindeksuj stare treści/URL i przyspiesz indeksację nowych, zmienionych treści/URL, tak aby były one jak najszybciej znajdowane przez Google.
  • Nie uruchamiaj nowej strony, która nie jest jeszcze wystarczająco zoptymalizowana pod kątem SEO.

Wskazówka:

Stwórz scenariusz projektu. Im lepiej zaplanujesz relaunch strony, tym lepiej i sprawniej go przeprowadzisz. Plan projektu powinien zawierać podsumowanie wszystkich zadań, przypisanie do nich odpowiednich osób i określenie limitów czasowych.

Krok 4: Analiza grupy docelowej

Grupa docelowa, do której należy dotrzeć, jest zwykle określana przez cele firmy. Utwórz jedną lub więcej person dla analizy twojej grupy docelowej, aby stworzyć dokładną reprezentację twoich klientów lub użytkowników strony internetowej. Czego oczekuje ta osoba, kiedy odwiedza twoją stronę internetową? Co stworzona przez ciebie persona powinna znaleźć na stronie, aby mieć pozytywne doświadczenia z jej użytkowania? Jak strona może rozwiązać konkretny problem użytkownika? Zdefiniowanie grupy docelowej wyznacza koncepcyjny kierunek relaunchu strony internetowej.

Wskazówka:

Skup się na użytkownikach! Podczas całego procesu relaunchu strony internetowej zorientuj się na utworzone persony a potrzeby użytkowników umieść na pierwszym planie.

Krok 5: Koncepcja

Jaką strukturę powinna mieć strona po relaunchu i jaka powinna być jej ogólna koncepcja? Koncepcja strony internetowej jest jak projekt budowy domu: W obu przypadkach chodzi o to, by określić, gdzie co ma znaleźć swoje miejsce.

Architektura informacji i układ nawigacji pomagają zdefiniować strukturę strony. Architektura informacji określa, jaka treść występuje na stronie i jak jest zorganizowana. Efektem tych rozważań organizacyjnych jest struktura strony (sitemap) oraz układ nawigacji, która prowadzi użytkowników przez treści na stronie i określa ich ścieżki w obrębie witryny. Specjalne makiety umożliwiają stworzenie pierwszego projektu koncepcyjnego nowej strony internetowej. W ten sposób można zwizualizować strukturę treści, czyli jej wstępny układ i rozmieszczenie jej poszczególnych elementów.

Poza określeniem szczegółów dotyczących realizacji projektu i poszczególnych treści, ważnym aspektem jest także określenie adresów URL, zbudowanych zgodnie z logiczną koncepcją ogólną. Adresy URL są ważne nie tylko ze względu na relaunch strony internetowej, ale także ze względu na pozycjonowanie w Google.

Checklista:

W przypadku relaunchu strony internetowej weź pod uwagę następujące kwestie:

  • Ustaw przekierowania dla www/http/https i adresów bez www
  • W przypadku przekierowania staraj się zachować jak najbardziej zbliżoną treść starej strony do treści nowej strony, aby uniknąć strat w rankingu.
  • Najlepiej jest użyć dokładnie takiej samej struktury adresu URL, jak na starej stronie.
  • Ustaw przekierowania typu 301 (permanently moved) w przypadku zmiany adresu URL, aby uniknąć tworzenia stron błędów 404 i utrzymać ewentualne pozycje w rankingu Google.
  • Unikaj tworzenia łańcuchów przekierowań

Krok 6: Layout i design

Mając ustaloną koncepcję, projektant stron internetowych ma teraz podstawę do zaprojektowania strony. Projekt strony przekazuje pierwsze wrażenie i dlatego jest bardzo ważnym aspektem relaunchu strony. Zasady projektowania stron internetowych stale się zmieniają: co obecnie przemawia do użytkowników i co zachęca ich do pozostania na nich? Pomocna jest tu analiza przeprowadzona przez ekspertów UX, którzy mogą dać ci najważniejsze wskazówki i wytyczne dotyczące projektu. Estetyka, UX, użyteczność, przejrzystość, wizerunek – wszystkie te aspekty powinny być brane pod uwagę podczas tworzenia projektu strony internetowej.

Ważne jest też, aby projekt działał na wszystkich urządzeniach końcowych i przeglądarkach oraz był na nich optymalnie wyświetlany. Słowo kluczowe w tym wypadku brzmi: responsive design.

Krok 7: Content

Dobre treści są niezwykle ważne; dają odpowiedzi na pytania użytkowników i zapewniają im właściwą orientację w serwisie internetowym. Jeśli treść strony została już zoptymalizowana na starej stronie, można ją przy relaunchu po prostu zaadoptować w nowym projekcie. Aby móc zaoferować odpowiednią treść, należy odpowiedzieć na następujące pytania:

  • Czy treść jest skierowana do odpowiednich grup docelowych?
  • Czy treść jest ogólnie atrakcyjna?
  • Czy treść jest pouczająca?
  • Czy treść ma wartość dodaną?
  • Czy treść jest stymulująca i przyjemna do czytania?
  • Czy treść jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki, czy ma już dobre pozycje w rankingu?
  • Czy treść pasuje do nowej strony?

Aby móc odpowiedzieć na te pytania, warto przed ponownym uruchomieniem przeprowadzić analizę contentu.

Wskazówka:

Systemy zarządzania treścią (CMS), takie jak WordPress czy Drupal, ułatwiają zarządzanie treścią.

Krok 8: Wyszukiwanie słów kluczowych i SEO

Aby nowa strona pojawiła się w SERP-ach Google (Search Engine Results Pages) w pierwszej dziesiątce, a jeszcze lepiej w pierwszej trójce wyników, ważne jest, aby zoptymalizować stronę i jej zawartość zgodnie z wytycznymi SEO. Optymalnie przygotowany relaunch strony internetowej na nic się nie zda, jeśli w jego wyniku strona przestanie pozyskiwać traffic z Google.

Optymalizacja pod kątem SEO rozpoczyna się od zdefiniowania i analizy ważnych słów kluczowych. Po znalezieniu istotnych dla działalności firmy słów kluczowych definiuje się zawartość strony. Po raz kolejny skupiamy się tutaj na użytkownikach. Czego szukają lub oczekują użytkownicy, gdy wyszukują określone słowo kluczowe? Tylko jeśli spełnisz ich oczekiwania, treść będzie miała trwałą szansę pojawiania się wysoko w wynikach wyszukiwania w Google.

SEO

Jednak treść i struktura treści to tylko jeden z czynników optymalizacji SEO. Aby strona zajmowała jak najwyższe miejsca w rankingu, należy wziąć pod uwagę również inne czynniki. Na przykład powinieneś dostosować metadane, sprawić, by adresy URL były zrozumiałe i przejrzyste, ustawić prawidłowo strukturę linków wewnętrznych i zewnętrznych, uwzględniać najnowsze standardy bezpieczeństwa, zapewnić dużą szybkość działania serwisu i wiele innych.

Krok 9: Rozwój i technologia

Czy relaunch strony jest technicznie możliwy w pożądanej przez ciebie formie? Zdefiniuj wymagania informatyczne dla swojej strony internetowej i sprawdź, jak możesz je zrealizować. Czy strona może być regularnie uzupełniana o nowe treści? Który system zarządzania treścią (CMS) może spełnić te wymagania? Czy możliwe są bezproblemowe aktualizacje? Czy układ, projekt i treść są dostosowane do zmian technicznych?

Checklista:

Oprócz technicznej wykonalności należy wziąć pod uwagę następujące elementy techniczne:

  • Zastosuj rozwiązania techniczne, takie jak meta dane i .htaccess, aby zapobiec buforowaniu twoich stron w przeglądarkach użytkowników oraz w wyszukiwarkach takich jak Google czy Bing, a jeśli buforowanie jest stosowane, upewnij się, że po zakończeniu operacji relaunchu bufor zostanie wyczyszczony.
  • Zapewnij sobie dostęp do Google Search Console starego systemu i upewnij się, że nie utraciłeś dostępu przez ustawione przekierowania.
  • Z wyprzedzeniem zapewnij dostęp do Google Search Console nowej domeny w nowym systemie.
  • Zapewnij dostęp do konta nowej domeny i włącz lub dostosuj śledzenie strony internetowej.

Krok 10: Testowanie

Strona jest zbudowana i wypełniona treścią, ale czy działa ona poprawnie? Testy można wykorzystać do sprawdzenia funkcji technicznych, użyteczności i treści. Testowanie ma na celu wykrycie błędów i luk oraz poprawienie ich przed ostatecznym uruchomieniem strony, a także jej optymalizację. Czy strona działa prawidłowo na różnych przeglądarkach i urządzeniach? Czy strona jest przyjazna dla użytkownika? Czy treść jest atrakcyjna i łatwa do czytania? Czy nawigacja jest przejrzysta i zrozumiała?

Checklista:

Na to należy zwrócić uwagę podczas testowania:

  • Upewnij się, że środowisko testowe jest jak najbardziej zbliżone do stanu wyjściowego i udokumentuj, jakie są różnice, czego jeszcze brakuje i co należy poprawić.
  • Poprawiaj błędy, przeszukuj system testowy i sprawdzaj czynniki istotne dla SEO, takie jak meta dane, nagłówki, mobilność, atrybuty hreflang, tagi kanoniczne itp.
  • Zabezpiecz dostęp do środowiska testowego za pomocą hasła.
  • Zablokuj katalog testowy przed indeksowaniem za pomocą bloku robots.txt, aby strona nie pojawiała się w wyszukiwarkach takich jak Google, i ustaw wszystkie dokumenty na noindex/nofollow.
  • W przypadku przeniesienia domeny bez zmiany treści, porównaj początkowe przeszukiwanie z przeszukiwaniem systemu testowego i poszukaj różnic.
  • Wykonaj testy obciążenia podczas przenoszenia serwera
  • W przypadku zmiany domeny sprawdź, czy certyfikat SSL jest ważny dla nowej domeny, łącznie ze wszystkimi subdomenami.

Zanim zrobisz krok do ostatecznego uruchomienia, powinieneś również sprawdzić następujące punkty na checkliście:

  • Ustaw moment launchu na godziny o małym natężeniu ruchu
  • Upewnij się, że w momencie launchu masz niezbędne wsparcie informatyków.
  • Poinformuj partnerów reklamowych i tym podobnych o zmianie i poproś ich o dostosowanie swoich linków i kampanii w planowanym terminie.
  • Przed wprowadzeniem zmian przygotuj wszystkie XML sitemapy z nowymi adresami URL i prześlij je do Google Search Console.

Wskazówka:

Poświęć trochę czasu, aby wszystko dokładnie sprawdzić. Ważne: Nie uruchamiaj systemu, który nie został zoptymalizowany!

Krok 11: Launch

Wreszcie nadszedł czas: strona jest zaprojektowana, przetestowana i zoptymalizowana i gotowa do uruchomienia!

Checklista:

Podczas launchu upewnij się, że:

  • nowy system jest natychmiast indeksowany i sprawdzany pod kątem indeksowalności, braku błędów i optymalizacji SEO
  • instrukcje noindex/nofollow zostały usunięte przed launchem
  • blokada IP w Robots.txt jest usunięta
  • ustawienia Google Search Console są dokładnie sprawdzone
  • Transfer domeny i nowe sitemapy są zarejestrowane i zapisane w Google Search Console.
  • Przekierowania są sprawdzone przy pomocy starej listy adresów URL / XML sitemaps, działają i nie są wyświetlane żadne strony błędów.
  • wdrożono prawidłowy system śledzenia
  • wszystkie strony działają przez bezpieczne połączenie (SSL)
  • strona jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, a cała zawartość jest wyświetlana poprawnie na wszystkich możliwych urządzeniach końcowych
  • użytkownicy i roboty indeksujące mogą uzyskać dostęp do witryny
  • Podstawowe wskaźniki internetowe są zadowalające (Google Page Speed Test)

Krok 12: Kontrola i mierzenie sukcesu

Launch strony internetowej to jeszcze nie koniec. Ostatnim i najważniejszym krokiem jest kontrola i mierzenie sukcesu.

Jak działa twoja nowa strona internetowa? Czy strona spełnia nowe standardy i cele? Czy istnieją problemy i błędy, które teraz, z perspektywy czasu, wymagają naprawy? Jest mało prawdopodobne, że wszystko będzie od razu działać idealnie.

Checklista:

Zawsze powinieneś pamiętać o następujących kwestiach:

  • Obserwuj liczbę i przyrost zaindeksowanych w Google stron
  • W regularnych odstępach czasu obserwuj przekierowania, statystyki indeksowania i komunikaty o błędach w Google Search Console.
  • Analizuj w regularnych odstępach czasu pliki dziennika pod kątem ruchu na stronach błędów, sprawdź czy nie brakuje przekierowań.
  • Obserwuj, jak rozwija się ruch w nowym systemie
  • Sprawdź, czy sitemapy są regularnie pobierane
  • Obserwuj, jak rozwijają się rankingi i widoczność w Google. Czy nastąpiła utrata widoczności w Google?

Wskazówka:

W analizie może ci pomóc Google Analytics. GA dostarcza danych dotyczących m.in. czasu przebywania na stronie, współczynnika odrzuceń i konwersji. Te i inne kluczowe dane są bardzo ważne po relaunchu strony internetowej: dostarczają informacji o tym, czy wysiłek był opłacalny i czy można jeszcze coś poprawić.

Jak rozpoznać udany relaunch strony internetowej?

Po udanym relaunchu mogą pojawić się pewne typowe schematy. Na przykład nierzadko zdarza się, że po relaunchu pozycje w Google bardzo szybko rosną, a potem gwałtownie spadają. Należy się więc spodziewać silnych wahań w rankingu Google w pierwszych tygodniach po relaunchu. Zmniejszona widoczność w Google również nie jest początkowo zaskakująca, ponieważ Google potrzebuje czasu, aby dostosować się i przeanalizować nowe sygnały rankingowe. Niewykluczone jest również powolne de-/indeksowanie przez Google, co może spowodować, że część starych adresów URL pozostanie w indeksie równolegle z nowymi adresami.

Checklista:

Jeśli jednak wystąpią poniższe sytuacje, należy koniecznie przeprowadzić dodatkowe procedury sprawdzające:

  • Poziom pozycji w Google nowej strony wynosi poniżej 30% widoczności starej strony. Przeprowadź szczegółową analizę SEO tak szybko, jak to możliwe
  • Po odnotowaniu wysokiego poziomu aktywności indeksowania, aktywność ta znowu spada. Sprawdź, czy i dlaczego serwer reaguje zbyt wolno i czy Googlebot nie wpadł w „pułapkę”.
  • Na starym adresie URL nadal są użytkownicy i wysokie pozycje w Google. Sprawdź, dlaczego deindeksacja starych adresów URL jeszcze się nie rozpoczęła lub została wstrzymana i ponownie prześlij sitemapy, sprawdź przekierowania i powiadomienia o przeniesieniu domeny.
  • Liczba odwiedzających nową stronę jest znacznie mniejsza niż zwykle: sprawdź pliki dziennika, śledzenie, raporty o błędach itp.

Podsumowanie: Relaunch strony internetowej – proces, który się opłaca

Relaunch strony internetowej daje duże szanse na poprawę pozycji w rankingach Google, wizerunku firmy i jej pozycji na rynku oraz na wyróżnienie się na tle konkurencji. Najważniejszym elementem relaunchu strony internetowej jest odpowiednie przygotowanie tego procesu. Okres poprzedzający launch jest długi i musi być przeprowadzony bardzo starannie. Ważne jest, aby mieć wystarczająco dużo czasu, wystarczające zasoby i świadomość ryzyka. Doświadczona agencja SEO może skutecznie pomóc ci w prawidłowej realizacji relaunchu strony i przeprowadzi cię bezpiecznie przez cały ten proces.

Tomasz Sadowski


Tomasz Sadowski jest ekspertem w dziedzinie content marketingu i SEO. Od prawie 20 lat lat pomaga klientom z różnych branż w generowaniu organicznych zasięgów w Google i zwiększaniu sprzedaży poprzez kanały digitalowe. Obszar jego doświadczenia zawodowego obejmuje pracę dla dużych wydawców, agencji prasowych i agencji marketingowych. Obecnie jest odpowiedzialny za tworzenie strategii contentowych dla klientów agencji ACCESSPRO

Tagi: , ,

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Powiązane treści

leasing paneli fotowoltaicznych

Panele fotowoltaiczne w ramach leasingu...

W erze rosnącej świadomości ekologicznej i dynamicznego rozwoju techno...
etykiety

Innowacje w etykietowaniu – kluczowy element...

Etykiety, choć często postrzegane jako mały szczegół, odgrywają ogromn...
torby bawełniane z nadrukiem

5 powodów, dla których warto zainwestować w t...

Torby bawełniane z nadrukiem stały się jednym z najchętniej wybieranyc...
Onboarding

Onboarding zdalny, czyli wdrożenie pracownika...

Jak ograniczyć rotację pracowników, obniżyć koszty zatrudnienia i zwię...