Novisa Development została uhonorowana nagrodą Developer Roku przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej. O działalności i otrzymanej nagrodzie rozmawiamy z Prezesem Firmy Jakubem Mrówką.
Jakie założenia i narzędzia stosowane w realizacji obranej strategii rozwoju stoją za sukcesem firmy Novisa i jakie momenty przełomowe warto wskazać jako kluczowe dla sukcesu firmy?
Przede wszystkim nasza firma kieruje się przekonaniem, że miejsce, w którym mieszkamy jest jednym z najważniejszych elementów naszego życia, dlatego dużą wagę przywiązujemy do ciekawych i funkcjonalnych rozwiązań architektonicznych. Novisa jest jednym z największych w Polsce deweloperów specjalizujących się w budownictwie mieszkaniowym jednorodzinnym.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie oraz otwartość na nowe trendy i ciągłe poszukiwanie nowych inspiracji. Naszym priorytetem jest satysfakcja klientów, wysokie standardy oraz stałe dążenie do jak najwyższej jakości. Przełomowe momenty, które były kluczowe dla sukcesu firmy to: nowa misja firmy realizowana w 2011 roku, rozpoczęcie budowy naszego pierwszego prestiżowego osiedla w Warszawie w 2013 roku oraz zmiana wizerunku firmy w 2015 roku.
Otrzymali Państwo nagrodę Deweloper Roku 2015. Jaką rolę w działalności firmy odgrywają tego typu nagrody? Czy wpływają one wymiernie na biznes czy są raczej traktowane jako prestiżowa forma uhonorowania dotychczasowej działalności?
Oczywiście tego typu wyróżnienia są formą uhonorowania naszej dotyczasowej działalności. Tak prestiżowa nagroda, jaką jest tytuł Dewelopera Roku 2015 na pewno wpływa na naszą firmę. Jest to dla nas motywacja do dalszego rozwoju, dbania o jakość naszych inwestycji oraz przede wszystkim o zadowolenie naszych klientów i inwestorów. Dzięki temu nasza firma cieszy się pozytywnym wizerunkiem i dużym zainteresowaniem na rynku deweloperskim.
Czym wyróżnia się firma Novisa na tle konkurencji, która w Państwa branży jest dość duża?
Projekty realizowane przez firmę Novisa wyróżniają się kameralnym charakterem. W naszych budynkach mieszka zaledwie kilka lub kilkanaście rodzin, a na całym osiedlu najwyżej kilkadziesiąt. Wierzymy, że właśnie w takim otoczeniu żyje się najlepiej, czujemy się bezpiecznie i u siebie. Budowane przez nas domy zawsze projektujemy tak, jakbyśmy sami mieli w nich zamieszkać. Stale doskonalimy nasze projekty, aby były funkcjonalne i oryginalne.
Najgorszy deweloper, jego inwestycje to porażka. Organizacji i profesjonalizm na poziomie zero. Deweloper od wszystkiego umowa ręce. Przesuwa termin oddania mieszkania podsuwając do podpisu aneks z którego wynika że zrzekamy się roszczeń wobec dewelopera. Skandal i sprawa dla prokuratury.
Panie Mrówka, kolejna zmiana nazwy firmy tym razem już nie pomoże.
dlaczego są kasowane komentarze?
Niestety żebym wiedziała, że tak będzie wyglądało moje wymarzone M……. Miło było na początku przy podpisywaniu umowy rezerwacyjnej, również przy podpisaniu umowy dewelopreskiej. Ale już przy odbiorze lokalu niekoniecznie. Zgłaszane wady/usterki wykonania – bez echa – nie wspomnę o braku mediów bo do dnia dzisiejszego ich brak. Na wodę poczekam jeszcze ……. oby to się udało przed świętami (odbiór w końcu lutego)
Podpisany prospekt z załącznikami nie jest obowiązujący wg Dewelopera – to „nieistotne” zmiany ; drzwi wejściowe otwierają się w przeciwnym kierunku niż w w/w dokumencie, garaż za krótki – 4,88m, tereny wspólne zielone – gruz i odpad budowlany, droga dojazdowa do lokali niby jest, ale z wyrwą 3x3m bez kostki betonowej. Dział techniczny, sekretariat i zgłaszanie wad to ta sama osoba, która nie może udzielić odpowiedzi, nic nie wie lub czeka na oficjalne stanowisko NOVISA, które będzie wysłane po 30 dniach.
Poszukajcie, popytajcie i sprawdźcie, a jeżeli zdecydujecie się na tego dewelopera to 3 razy upewnijcie się, czy aby podpisany załącznik będzie ważnym dokumentem czy też Deweloper będzie mógł wybudować coś innego mówiąc, że to nie istotne zmiany.
Przestrzegam przed nimi. Obiecują cuda i wianki a jak kupisz mieszkanie zostajesz z bajzlem, masą niedoróbek albo tandety. Żadna reklamacja- tam po prostu to nie istnieje. Gwarancji nie masz na nic. Komunikacja posprzedażowa z firmą – ZERO. Firma niegodna zaufania ! Pojedźcie na osiedla gdzie zamieszkali ludzi i porozmawiajcie. Sprzedają wizualizacje i obiecanki za ciężkie pieniądze a te budynki się sypią i mają tyle wad i niedoróbek.
Czy zapis w umowie wstępnej dotyczący „opłaty rezerwacyjnej” jest prawidłowy w rozumieniu prawa? ?? Z tego co udało mi się dowiedzieć do tej pory jest to próba naciagniecia klientów. Proszę o pomoc. Czy ktoś miał już problem z odzyskaniem „zaliczki” w świetle nie jasnych zapisów ?
I o co chodzi z problemami z reklamacją, wszędzie na forach powtarza się ten sam problem l?
Pozdrawiam
Krystian
Czy zapis w umowie wstępnej dotyczący „opłaty rezerwacyjnej” jest prawidłowy w rozumieniu prawa? ?? Z tego co udało mi się dowiedzieć do tej pory jest to próba naciagniecia klientów.Czy ktoś miał już problem z odzyskaniem „zaliczki” w świetle nie jasnych zapisów ?
Pozdrawiam
Dodaj komentarz