Platforma Produktów i Usług zorganizowała trzecią już edycję szkolenia noszącego tytuł „Self Made Image – Specjalne Szkolenie Wizerunkowe” – czyli jak budować przekonujący i skuteczny wizerunek samodzielnie. Szkolenie odbyło się 16 lutego, głównym prowadzącym był Piotr Tymochowicz.
Znany polski doradca wizerunku medialnego oraz specjalista do spraw wizerunku, wprowadził uczestników w meandry funkcjonowania człowieka, bazując na nowej fizyce. Szkoleniowiec zapewniał, że warto poznać głębiej prawa fizyki, aby zrozumieć własne działania. W ten sposób możemy dowiedzieć się, co nami steruje i jaki mamy na to wpływ. Wszystko odnosiło się do budowania własnego wizerunku w sferze kontaktów międzyludzkich i tworzenia pozytywnych relacji.
Piotr Tymochowicz twierdzi, że najważniejsze jest bazowanie na sobie i uruchomionym w sobie obserwatorze, który pozwoli na stworzenie takiego sposobu bycia, który będzie miał znaczący wpływ na ludzi i przekona ich do tego, co robimy. Prowadzący poruszył temat 5 – wymiarowej przestrzeni, w której żyjemy, uważa, że warto je sobie uświadomić w tworzeniu wizerunku, wykorzystując ich pięć współrzędnych. Każdy z nas ma swoją historię ( korzeń ) i warto dostrzec jej wartość. Najczęściej jednak bazujemy na własnej manifestacji, jak w roślinie, a więc na łodygach i liściach.
Istotnym przesłaniem Piotra Tymochowicza było znalezienie własnego przekazu do innych, który wykorzysta odkryte tajemnice poznane w trakcie życia. Celem będzie szukanie w sobie i znajdowanie wspólnych przestrzeni do budowania pozytywnych relacji.
Uczestnicy wysłuchali także trenera biznesu Mateusz Mrozowskiego, autora książki „Sprzedaż jest sexy”, zaprezentował pięcioczęściową instrukcje do zdobycia popularności.
Monika Perdjon, która jest cenionym coach’em zwróciła uwagę w swoim wystąpieniu na spójność wizerunku wewnętrznego z jego prezentacją na zewnątrz.
Szkolenie zakończył Adam Jakubiak, trener motywacyjny, skupił się na najbardziej podstawowych zasadach komunikacji – pierwszej prezentacji siebie, jako fundamentu właściwej relacji.
Uczestnicy spotkania z pewnością mają większą świadomość budowaniu pozytywnego wizerunku, a jest to niezwykle istotne we współczesnym świecie. Wiele zależy od tego, jak odbierają nas inni, pracodawcy czy też współpracownicy.
Magazyn Gospodarczy FAKTY był patronem medialnym wydarzenia.
Tagi: Adam Jakubiak, doradca wizerunku, Mateusz Mrozowski, Monika Perdjon, piotr tymochowicz, Platforma Produktów i Usług, Self Made Image, Sprzedaż jest sexy, Szkolenie Wizerunkowe, trener motywacyjny
Dodaj komentarz