Komunikacja z pracownikami, klientami oraz partnerami biznesowymi jest niezbędnym elementem działalności każdego przedsiębiorstwa. Przekazywanie informacji, ale również ich odbieranie, umożliwia budowanie pozytywnego obrazu firmy, zdobywanie nowych klientów, a również szybszy i lepszy rozwój. Nie ma zatem wątpliwości, iż znajomość sposobów komunikacji jest niezbędna, aby wprowadzić przedsiębiorstwo na nowoczesne tory, o ile jeszcze się na nich nie znalazło.
Pojęciem digital signage nazywamy zestaw narzędzi, w tym niezbędnych sprzętów, technologii oraz programów, pozwalających na szeroką komunikację z odbiorcami. Mogą do nich należeć przedstawiciele współpracujących z przedsiębiorstwem firm, jak również klienci, czy nawet podwładni, którzy z pewnością chętniej zatrzymają się przy atrakcyjnej reklamie.
Digital signage pozwala na komunikację w szerokim znaczeniu tego słowa. Dzięki zastosowaniu nowoczesnego systemu zarządzania treścią możliwe jest uzyskanie reklamy dopasowanej do aktualnych odbiorców lub warunków, a także wyświetlenie jej w sposób zorganizowany i zaplanowany. System pozwala także na łatwe i szybkie wprowadzanie korekt, czy zmianę całego bloku reklamowego. Digital signage znajduje zastosowanie na przykład podczas konferencji, spotkań branżowych, targów, czy różnorodnych imprez masowych. W najprostszym wydaniu może służyć do wewnętrznej komunikacji z podwładnymi oraz przybyłymi gośćmi.
Podawanie informacji w ciekawy, nieszablonowy, nowoczesny sposób, który stanowczo odbiega od tradycyjnych ulotek, jest gwarantem otrzymania informacji zwrotnych, które mogą pomóc w rozwoju firmy. Dlaczego tak się dzieje? Zapytaliśmy o to przedstawiciela grupy MEON, specjalizującej się w sprzedaży i wynajmie sprzętu oraz oprogramowania z zakresu digital signage.
Jednym z nośników informacji może być telebim, idealnie sprawdzający się podczas wszystkich spotkań masowych, takich jak targi, czy konferencje. Przykładowo, możliwe jest ustawienie go jako tylnej ściany stoiska wystawowego podczas targów branżowych, co sprawia, że przestrzeń jest ciekawie zaaranżowana, a jednocześnie reklama może w nieinwazyjny sposób docierać do przechodzących obok widzów.
LEDowe telebimy odznaczają się doskonałą jakością obrazu i dużą rozdzielczością, a także tym, że ich jasność nie zależy od oświetlenia zewnętrznego. Dzięki temu wyświetlają one obraz wysokiej jakości, w tym Full HD i 4K. Nie zmieniają także barwy obrazu w zależności od ilości światła, co pozwala na ich wykorzystanie na różnych przestrzeniach, w tym pod gołym niebem.
Druga ważna zaleta telebimów to ich wielkość, pozwalająca na stworzenie powierzchni reklamowej o wielkości nawet 350 m2. Oznacza to, iż może on z powodzeniem zająć całą ścianę, przyciągając wzrok i pełniąc funkcje ozdobne i reklamowe. Tak rzucające się w oczy urządzenie podkreśla prestiż i nowoczesność firmy. Daje do zrozumienia, że jest ona kreatywna i nie waha się przed stosowaniem nowych technologii, co dla wielu osób może być dużym atutem.
Tagi: led, Marketing, reklama, telebim
Dodaj komentarz