Nie jest niczym odkrywczym, że komunikacja jest kluczowym elementem w relacjach międzyludzkich nie tylko w wymiarze społecznym czy towarzyskim, lecz także biznesowym. Dla tych, którzy w prowadzonej działalności kładą nacisk na kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami, wartym zainteresowania rozwiązaniem jest SysTell Contact Center.
Niezależnie od branży i rodzaju działalności szereg firm prowadzi rozbudowany dział obsługi klienta, infolinie czy help desk, by jak najlepiej sprostać oczekiwaniom klientów i zapewnić najwyższą jakość usług. Największą zaletą Systell Contact Center jest elastyczność i wielość rozwiązań dostosowywanych do indywidualnych potrzeb przedsiębiorcy. W efekcie system jest cennym sprzymierzeńcem w dążeniu do sukcesu i osiągnięcia lub utrzymania przewagi rynkowej.
SysTell Contact Center to szereg sposobów na szybką, wygodną komunikację z klientem, dostosowaną zarówno do profilu firmy, jak i potrzeb samego klienta. Obejmuje ona takie narzędzia, jak SMS i voice SMS, email, strony www, live chat, outbound, social media, infolinia, a więc pełen zakres współczesnych narzędzi, które odpowiednio dobrane, wykorzystane i ukierunkowane, stanowią kamień milowy w drodze na biznesowy szczyt.
Dzięki wybranym rozwiązaniom – optymalnym dla potrzeb danej firmy – użytkownik SysTell Contact Center zyskuje szerokie spectrum metod komunikacji z klientem, które procentują obopólnym zadowoleniem, bo jak wiadomo, szybki kontakt, łatwy dostęp do informacji i poczucie bycie obsłużonym na najwyższym poziomie to pierwszy krok do pozytywnego wrażenia i dalszej współpracy, o którą przecież chodzi w biznesie.
Decydując się na wdrożenie systemu, firma zyskuje możliwość lepszego zarządzania procesem obsługi klienta, synchronizacji danych z innych systemów, skuteczniejszego kontaktu z klientem oraz kontroli nad efektywnością komunikacji. Od 2004 roku zespół SysTell systematycznie z powodzeniem pracuje na sukces spółki, dążąc do innowacyjnej i atrakcyjnej oferty rynkowej, która spotka się z zadowoleniem klientów, a zarazem pomoże osiągnąć sukces również ich firmom.
Zaufanie setek firm, w tym znanych, wiodących marek, które zdecydowały się na wdrożenie rozwiązań oferowanych przez SysTell Center, mówi samo za siebie i jest najlepszą rekomendacją dla propozycji wyróżniającej się w gąszczu usługodawców.
Dodaj komentarz