Chociaż w dzisiejszych czasach większość zadań realizujemy w sieci, to papierowe kalendarze nadal cieszą się dużą popularnością i mają wielu zwolenników. Kalendarz ustawiony na biurku czy powieszony na ścianie wpływa także na profesjonalny wygląd biura lub gabinetu. W zależności od swojej formy, może zaoferować użytkownikowi różną funkcjonalność. Jaki kalendarz firmowy wybrać, aby najlepiej spełnił się w swojej roli?
Dla niektórych papierowe kalendarze mogą być reliktem przeszłości, jednak wiele osób nie potrafi się z nimi rozstać. Dlaczego? Być może wynika to z faktu, że większość z nas jest wzrokowcami. Jeśli mamy coś przed sobą, notujemy, podkreślamy, łatwiej jest nam zapamiętywać, a tym samym również planować. Mały kalendarz papierowy można nosić przy sobie w torbie, a w pracy wsunąć do szuflady biurka, aby zawsze był pod ręką. Ten na ścianie przyda się podczas planowania i analizowania działań firmy, a ten na biurku będzie niezastąpiony w trakcie rozmów telefonicznych i ustalania różnych terminów. Jedynie papierowy kalendarz pozwala nam na bezpośrednią interakcję – możemy oznaczać w nim ważne daty, przyklejać karteczki z notatkami, w łatwy sposób odliczać dni i analizować efekty swojej pracy. Co więcej, odpowiednio dobrany kalendarz firmowy to także wizytówka przedsiębiorstwa. Świadczy o jego profesjonalizmie i pozwala budować wizerunek firmy w oczach klientów, kontrahentów czy partnerów biznesowych.
Każdy dobry producent kalendarzy Polskiekalendarze.pl może zaproponować firmie przynajmniej trzy główne rodzaje kalendarzy do wyboru:
Załącznik:
man-hand-writing-in-planner-2021-09-02-00-29-23-utc.jpg
To, który rodzaj kalendarza firmowego będzie lepszy, zależy przede wszystkim od charakteru działalności. Jeśli praca w przedsiębiorstwie jest bardziej stacjonarna, dotyczy na przykład produkcji, dobrym wyborem będą modele ścienne i biurkowe. Natomiast w sytuacji, kiedy firma zajmuje się zadaniami „w terenie”, lepszym rozwiązaniem mogą okazać się kalendarze książkowe.
Dobry producent kalendarzy zaoferuje przedsiębiorstwu nie tylko wiele rodzajów kalendarzy do wyboru, ale również możliwość ich dowolnego spersonalizowania. Dzięki temu zwykły z pozoru przedmiot codziennego użytku może pełnić znaczącą rolę w budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa. Kalendarze modyfikuje się dzisiaj na wiele sposobów. Jednym z nich jest zadrukowanie takiego produktu wybranymi zdjęciami, firmowym logo czy hasłem. To jednak nie koniec możliwości firmy zlecającej dla siebie wydruk kalendarzy. Dzisiejsze terminarze mogą przyjmować różne, nietypowe kształty, które przykuwają wzrok i pozwalają marce wyróżnić się na tle konkurencji. W przypadku kalendarzy książkowych możliwości są jeszcze bardziej zaawansowane. Firma ma szansę zadecydować o rodzaju i kolorze okładki, może nanieść na nią złocenia, grawer, a nawet wzór 3D.
W świecie nowoczesnych technologii nie maleje popyt na tradycyjne kalendarze firmowe. Dzisiaj przedsiębiorcy mogą zainwestować jednak w produkty innowacyjne i w pełni dostosowane do swoich preferencji, co pozwala zachować spójność wizerunkową, bardzo ważną w oczach kontrahentów i konsumentów.
Tagi: firma, Gadżet, Kalendarz
Dodaj komentarz