Chcesz przygotować nagranie reklamowe do radia, a może audiobook? W takim przypadku konieczne będzie wybranie odpowiedniego lektora. Teraz jest to możliwe również przez internet!
Lektorzy posiadają nie tylko nienaganną dykcję, ale również charakterystyczne, wpadające w ucho głosy. Możemy usłyszeć je w wielu różnych produkcjach, w tym między innymi w reklamach, grach komputerowych, audiobookach czy też w nagraniach telefonicznych. Do przygotowania nagrań warto wybrać takiego lektora, który będzie odpowiednio realizował założenia danego projektu. Teraz nie jest to już tak trudne – głosy lektorów można sprawdzić również całkowicie on-line!
Dobór najlepszego lektora może nastręczać trudności. Czy lepiej zdecydować się na głos kobiecy, a może męski? Czy powinien być głęboki i niski, a może wyższy? Czy lektor powinien być osobą młodszą, a może starszą? Te pytania wymagają indywidualnej odpowiedzi w zależności od realizowanego projektu. Teraz jednak wybranie właściwego lektora wcale nie musi być skomplikowane – głosy lektorów można sprawdzić w specjalnych bankach głosów lektorskich dostępnych całkowicie przez internet!
Internetowe bazy głosów lektorskich pozwalają na błyskawiczne zapoznanie się z próbkami głosów lektorskich – tych znanych i mniej popularnych. Można wybrać typ nagrania, na przykład wolne albo szybkie, narrację czy głos reklamowy, aby usłyszeć, jak lektor sprawdza się w określonych realizacjach. Co więcej, głosy lektorów – https://www.powitania.pl/bank-glosow/ można odsłuchać całkowicie za darmo, dzięki czemu wybranie tego właściwego nie będzie związane z żadnymi dodatkowymi kosztami.
Przez internet możemy nie tylko przejrzeć różne oferty głosów lektorskich, ale możemy także zamówić nagrania lektorskie! Banki głosów współpracują ze studiami nagraniowymi i mogą zapewnić swoim klientom szybką i sprawną realizację różnego rodzaju nagrań na zamówienie. Wystarczy wypełnić internetowy formularz zamówienia, aby w niedługim czasie otrzymać gotowe, profesjonalne nagranie.
Tagi: głos, Internet, lektor, Marketing, reklama
Dodaj komentarz