logo
logo
logo
logo
Gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe i upominki
Opublikowano: 19 października 2016

Gadżety reklamowePromocja produktu nie powinna ograniczać się tylko i wyłącznie do standardowej kampanii reklamowej. W dzisiejszych czasach nawet najlepsza reklama telewizyjna czy radiowa nie daje gwarancji zwiększenia sprzedaży. Aby osiągnąć sukces należy działać w sposób zróżnicowany.

Jedną z możliwości uzupełniającą standardowe metody reklamowe jest rozdawanie gadżetów reklamowych oraz drobnych upominków. Prawie każdy lubi otrzymywać prezenty, dlatego jeśli chcemy by nasz klient zapamiętał nasz produkt warto przygotować dla niego praktyczny i drobny upominek.

Jaki przedmiot wybrać?

Istnieje wiele przedmiotów, z których korzystamy, na co dzień, wiele z nich idealnie nadaje się na prezent. Świetnym upominkiem może stać się nie tylko długopis czy kalendarz, ale również notes, kubek czy podkładka pod myszkę. Wystarczy na takich przedmiotach umieścić logo produktu by stały się one gadżetami reklamowymi. Można postarać się o bardziej oryginalne przedmioty, które zaskoczą klienta. Niebanalnym prezentem mogą okazać się na przykład saszetki z kosmetykami. Opakowania foliowe, w które pakowane są kosmetyki mogą posiadać najróżniejsze nadruki.

Czy gadżety reklamowe są skuteczne?

W każdej firmie trochę inaczej podchodzi się do gadżetów reklamowych. W niektórych wykorzystuje się je masowo w innych natomiast uważa się, że są one nieskuteczne. Prawda natomiast jak zwykle leży po środku. Gadżety reklamowe podobnie jak inne formy reklamy, aby zadziałały muszą być po prostu dobre. Ofiarowując klientowi upominek kiepskiej, jakości uzyskamy efekt odwrotny od zamierzonego. Nie tylko nie przekonamy go do naszego produktu, ale również skutecznie go do niego zniechęcimy.

Dlatego jeśli już zdecydujemy się na taką formę promocji, to należy to zrobić w sposób profesjonalny. Długopis, notes lub inny przedmiot z naszym logo musi być dobry lub bardzo dobry.

Najbardziej skuteczne są upominki dopasowane i praktyczne, a więc takie, które zostaną docenione przez klienta. Nieprzemyślany wybór gadżetów spowoduje, że spoczną one na dnie szuflady lub w co gorsza w koszu na śmieci. Czasami wystarczy dobry pomysł zazwyczaj jednak do osiągnięcia sukcesu potrzebny jest odpowiedni budżet. Niełatwo w dzisiejszych czasach zaskoczyć pozytywnie klientów. Należy bardzo dokładnie przeanalizować badania dotyczące grupy docelowej, aby wybrać przedmiot, z którego nasi potencjalni klienci będą zadowoleni i będą go używać, na co dzień.

Tagi: , , , , , , ,

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Powiązane treści

gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe – które sprawdzą się najlep...

Skuteczne działania marketingowe to klucz do sukcesu firmy oraz wzrost...
gadżety reklamowe

Bądź o krok przed konkurencją – zadbaj...

Konkurencja na rynku produktów i usług, niezależnie od branży, jest w...
logo

Gadżety reklamowe – wybij się z tłumu...

Praktycznie każda firma prowadzi działania reklamowe. Dzięki czemu zdo...