Już 30 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja E-administracja w Polsce-fakt czy mit?, poruszająca zagadnienia inwestycji, modernizacji i wyzwań stojących przed nowoczesną administracją.
– Jak świadczyć usługi publiczne drogą elektroniczną?
– Jak wygląda rynek tych usług w Polsce?
– Jakie zmiany czekają pracowników administracji?
Na te i wiele innych pytań odpowiedzą podczas spotkania doświadczeni eksperci. Organizatorzy do bezpłatnego udziału zapraszają kadrę zarządzająca, odpowiedzialną w instytucji za teleinformatykę, planowanie i zakup infrastruktury, bezpieczeństwo IT, danych, informacji, komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji, zarządzanie dokumentacji, usprawnieniem procesów, przetargi, kwestie finansowe i organizacyjne, zarządzanie kadrami.
• Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa
• Niezawodność infrastruktury informatycznej (serwery, routery, sieci teleinformatyczne)
• Elektroniczne zarządzanie dokumentacją – dokumenty pod kontrolą
• Rozwiązania wspierające bezpieczeństwo IT instytucji
• Systemy informacji przestrzennej (GIS)
• Biometria w administracji publicznej
• Mobile w administracji publicznej
• Administracja publiczna w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020
• Wnioski z Projektu UEPA
• Praktyka wdrazania SMART CITY
• Aspekty prawne
Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.
Tagi: bezpieczeństwo IT, Biometria w administracji publicznej, E-administracja, Systemy informacji przestrzennej, zarządzanie dokumentacją
Dodaj komentarz