Czy zdarzyło Ci się kiedyś mieć jakiś drobiazg, który reklamował dany podmiot, a Ty właśnie dzięki niemu zdecydowałeś się zaryzykować i skorzystać z jego oferty? Prosta sprawa – przypadkowo dostajesz długopis z logo banku. Wrzucasz go do torby, a kiedy potrzebujesz czegoś do pisania, po prostu sięgasz do kieszonki.
Każdorazowo użytkując ten sam długopis, w Twym umyśle rodzi się skojarzenie z określoną marką, którą wręczony Ci niegdyś artykuł piśmienniczy promuje. Jeśli wkrótce będziesz potrzebował skorzystać z usług finansowych, niewykluczone, że w pierwszej kolejności na myśl przyjdzie Ci właśnie placówka, której nazwę notorycznie widujesz na swym ulubionym, podręcznym długopisie. I tak właśnie działa reklama oraz na tym polega w dzisiejszych czasach owocna promocja.
Jedni gadżety reklamowe wiążą z dobrym PR, przez co rozumie się zwłaszcza spopularyzowanie prowadzonego podmiotu gospodarczego, a tym samym znaczące zwiększenie liczby klientów korzystających z produktów, czy usług określonej firmy. Rzeczywiście, takie drobiazgi jak najbardziej mogą się do tego skutecznie przyczynić, ale nie jest to ich jedyna „ukryta” funkcja. Coraz częściej zdarza się, że proste gadżety promocyjne takie jak chociażby kubki, torby, baloniki, czy szereg innych akcesoriów, potrafią znacząco polepszyć wizerunek przedsiębiorstwa w oczach jego potencjalnych konsumentów. Dodatkowo, wlepki na zamówienie oferują unikalną możliwość personalizacji i są doskonałym sposobem na wyróżnienie marki w przestrzeni publicznej, łącząc kreatywność z efektywnością. Czy zatem nie warto, patrząc z perspektywy właścicieli wszelakich punktów usługowych czy sklepów, wydać odpowiednie fundusze na tego typu inwestycję? Gwarantujemy, że przyniesie Ci ona korzystne rezultaty szybciej niż się spodziewasz.
Nie ukrywajmy, że każdy z nas lubi coś dostawać, a zwłaszcza gdy w grę wchodzi otrzymanie czegoś bez jakiegokolwiek wysiłku i nakładu finansowego, zupełnie za darmo. Nawet symboliczny upominek od razu wzbudza pozytywne odczucia, dlatego też ze strony firm chcących się należycie wypromować i wyróżnić na tle silnej konkurencji branżowej rozdawanie gadżetów reklamowych z pewnością jest strzałem w dziesiątkę. Ten trik marketingowy popłaca zawsze, a okazji do przekazywania miłych drobiazgów może być cała masa – happening w centrum zatłoczonego miasta, spotkanie biznesowe, konferencja prasowa, targi, imprezy firmowe itd. Pamiętaj, że nie musisz wydawać kroci na pokaźne, imponujące prezenty. Podarki, jakie aktualnie są na topie i które sprawdzają się idealnie w swych funkcjach promocyjnych prezentuje w bieżącej ofercie chociażby sklep online Flasz – od długopisów, przez balony, aż do ekologicznych toreb i opakowań.
Tagi: firma, Gadżet, marrketing, reklama
Dodaj komentarz