Zastanawiasz się, jakie oprogramowanie będzie najlepsze dla Twojego sklepu? Proste w obsłudze, zapewniające niezbędne rozwiązania dla administratora, zarządzających i przede wszystkim dla klientów? Takim właśnie jest Shopware. Ta platforma e-commerce jest rozwijana od lat, często aktualizowana, a wybrać możesz jedną z 3 podstawowych wersji oprogramowania. Sprawdź, jakie są największe zalety Shopware.
Platforma Shopware to uniwersalne rozwiązanie, które będzie idealne, jeśli prowadzisz mały, średni lub duży sklep, a ofertę kierujesz do B2B, B2C lub D2C. Oprogramowanie to stanowi atrakcyjną alternatywę dla innych systemów, takich jak choćby Magento – sprawdzi się również w bardzo wymagających projektach.
Dostępne są 3 wersje tej platformy. Podstawowa to Community, która jest bezpłatna, wymaga hostowania na własnym serwerze, ale za to nie wiąże się z opłatami licencyjnymi. Natomiast mimo braku opłat i tak masz dostęp do setek rozszerzeń. Następna jest wersja Professional, która zapewnia wsparcie specjalistów, daje większe możliwości automatyzacji procesów, rozbudowane opcje konfiguracji produktów i nie tylko. Ta wersja, tak samo jak kolejna, jest płatna.
Trzecią stanowi Enterprise, która zapewnia to samo, co Professional, a ponadto wsparcie producenta 24 godziny na dobę, indywidualnego opiekuna klienta czy rozbudowane funkcje dla obsługi w branży B2B.
Platforma Shopware ma wiele zalet – bazuje na niej ponad 100 tys. stron, a w tym serwisy znanych marek, takich jak Haribo czy Lufthansa. Oczywiście ten wybór nie jest przypadkowy – za tym oprogramowaniem przemawia wiele argumentów. Jakich?
Oznacza to, że masz ogromne możliwości modyfikacji i konfiguracji Twojego sklepu. Twórcy Shopware są otwarci na opinie korzystających z oprogramowania – czekają na sugestie dotyczące rozwiązań, które można poprawić. Za tym wszystkim idą często wdrażane poprawki – tylko w 2022 roku wydano już 8 wersji rozwiązania z wprowadzanymi modyfikacjami.
Otwarty kod powoduje, że sam decydujesz o architekturze strony, nie musisz płacić za licencję, a także nigdy nie stracisz dostępu do Twojej witryny, tak jak by to było np. w ramach modelu SaaS, gdzie usługa jest dla Ciebie dostępna do czasu, aż będziesz płacić abonament.
Sklep Shopware jest rozwiązaniem, które nie ogranicza Cię pod względem funkcji, które możesz wdrożyć w swojej witrynie. Jeśli chcesz dać sobie i internautom określone możliwości, to prawdopodobnie bez problemów osiągniesz ten cel. Nie masz barier pod względem integracji, a ponadto do Twojej dyspozycji jest ponad 1700 rozszerzeń w Shopware Shop.
Tak więc wówczas pozostaje kwestia wyboru odpowiedniego pluginu, za pomocą którego zrealizujesz zakładany cel. Kolejną zaletą jest intuicyjność – zarządzanie sklepem jest bardzo łatwe. Bez problemów dotrzesz do poszukiwanych funkcji. Nawigacja w panelu jest bardzo czytelna. To zdecydowanie ułatwia prowadzenie witryny nawet tym, którzy mają tylko niewielką wiedzę techniczną.
W oprogramowaniu wykorzystano Frameworki, takie jak Symfony czy Vue. Z jednej strony rozwiązania te powodują, że sklep Shopware jest wydajny, ale z drugiej umożliwiają rozwój witryny wraz ze zwiększającymi się potrzebami Twojego biznesu. Możesz zatem wdrażać kolejne rozwiązania, aby rozbudowywać witrynę, a serwis w dalszym ciągu, nawet przy konieczności obsługi dużego ruchu, będzie sobie znakomicie radzić, o ile oczywiście zapewnisz mu odpowiednie warunki serwerowe. Ponadto bardzo dobrze udokumentowane API powoduje, że sklep Shopware możesz łączyć z innymi technologiami.
Sklep Shopware jest dobrze przygotowany pod względem SEO. Wiele opcji, których zapewne będziesz potrzebować, znajdziesz wśród domyślnych funkcji. Mowa tutaj o linkach kanonicznych, meta tagach, nawigacji okruszkowej czy też dodawaniu danych strukturalnych. Jeśli skorzystasz z rozszerzeń, to zyskasz dodatkowe możliwości. Wśród nich rozwiązanie do zarządzania przekierowaniami na stronie, których w przypadku sklepu WWW prawdopodobnie będziesz mieć wiele. Są również rozszerzenia dotyczące wewnętrznego linkowania i inne.
Sklep Shopware może zapewniać internautom i prowadzącym witrynę wszystkie rozwiązania, które są potrzebne do niezawodnego działania strony. Pamiętaj jednak, że w przypadku takiej działalności ważne jest oferowanie odbiorcom nie tylko tego, czego wymagają, ale również zaskakiwanie ich nowymi możliwościami. W przypadku Shopware jak najbardziej możesz liczyć na dostępność takich rozszerzeń, a także pojawienie się nowych – oprogramowanie jest wciąż rozwijane.
Chcesz stać się właścicielem takiego sklepu? Jeśli interesuje Cię platforma Shopware, to skontaktuj się z agencją Smartbees. Dowiesz się, jakie masz możliwości i co możesz osiągnąć, jeśli postawisz na to oprogramowanie. Sprawdź, ile możesz zyskać!
Tagi: IT, SEO, Shopware, sklep, sklep internetowy, sprzedaż
Dodaj komentarz