logo
logo
logo
logo
Reklamy podświetlane

Reklamy podświetlane i pylony reklamowe – skuteczne strategie wizualne dla firm
Opublikowano: 18 czerwca 2024

Jeśli szukasz efektywnej reklamy, która przyciąga wzrok i wzbudza zainteresowanie, warto wybrać narzędzie promocyjne w postaci reklamy podświetlanej i pylonów reklamowych. W ten sposób możesz liczyć na ich całodobową widoczność, co przekłada się na wysoką skuteczność. Są narzędzia, które przyczyniają się do zwiększenia rozpoznawalności Twojej marki i liczbę potencjalnych klientów.

Reklama wizualna jako skuteczne narzędzie do promocji marki

Reklama jest dźwignią handlu, pozwala na dotarcie do wybranej grupy docelowej ze swoją ofertą, wzbudzenie zainteresowania swoimi produktami lub usługami. Kluczowe jest to, aby opracować skuteczną strategię content marketingową, w czym niezwykle pomagają treści wizualne. Reklama powinna oddziaływać na jak najwięcej zmysłów, aby była wysoce efektywna.

Może być ona wewnętrzna lub zewnętrza (duże wymiary, wysoka trwałość). Godne polecenia są billboardy, potykacze reklamowe, naklejki na witryny sklepowe, reklama displayowa, reklama wielkoformatowa, reklama na budynku. Wspaniale sprawdzają się kasetony, ścianki ekspozycyjne, litery przestrzenne, duże tablice informacyjne, pylony reklamowe.

Co przemawia na korzyść reklamy wizualnej?

Większość osób jest wzrokowcami, dlatego najlepiej wybierać treści przedstawiajcie informacje w sposób wizualne typu zdjęcia i obrazy, filmy wideo, infografiki, memy, prezentacje. Ma od razu przykuwać uwagę, przedstawiać informacje w przystępny sposób. Atrakcyjnym narzędziem promocyjnym są reklamy podświetlane. Przyciągają wzrok, są widoczne za dnia i nocą. Mają szerokie zastosowanie, świetnie sprawdzają się w wielu branżach. Za ich pomocą wzmacnia się wizerunek firmy.

Reklama wizualna ma dużą przewagę nad pozostałymi narzędziami promocyjnymi ze względu na to, że przyciąga uwagę potencjalnego klienta w unikalny sposób. Jej atrakcyjny wygląd umożliwia wyróżnienie się na tle konkurencji. Kluczowe jest to, aby umiejętnie ją zaprojektować, przy wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań graficznych. Pozwoli to na otrzymanie reklamy, które silnie oddziałuje na emocje odbiorców. Badania naukowe potwierdzają, że od słów lepiej zapamiętywane są właśnie obrazy. Reklama wizualna zwiększa rozpoznawalność marki.

Dlaczego warto zdecydować się na pylony reklamowe?

Efektywnym narzędziem reklamowym są pylony reklamowe, które zapewniają świetną widoczność. Wynika to między innymi z ich dużych wymiarów. Mają sporą powierzchnię do wykorzystania. Można na nich zamieścić wiele informacji, które są wyraźne, czyli dobrze czytelne. Wystarczy, że zostaną umieszczone w dobrej lokalizacji, aby skutecznie przyciągać wzrok.

Pożądany efekt uzyska się, gdy pylony reklamowe umieści się w ruchliwych miejscach, czyli nieopodal obiektów komercyjnych i biurowych, przy drogach, centrach handlowych. Duże litery w połączeniu z wyrazistymi kolorami i jasnymi grafikami przykuwają spojrzenia już z daleka. Dzięki temu reklama jest łatwa do zapamiętania.

Co przemawia za wybraniem pylonów reklamowych?

Za pomocą pylonów można promować markę, informować o rozmaitych wydarzeniach, przedstawiać swoje produkty lub usługi. Jest to przykład reklamy stałej, oddziałującej na odbiorców całodobowo przez 365 dni w roku. Treść na pylonach pozostaje widoczna dla przechodniów i kierowców. Jest to rewelacyjne rozwiązanie dla firm, które działają w branży sprzedażowej i usługowej.

Pylony świetnie sprawdzają się w przypadku miejsc, które są otwarte przez całą dobę typu stacja paliw. Można je z łatwością spersonalizować i wykorzystać w kreatywny sposób. Nie ma problemu z dopasowaniem ich do wizerunku swojej marki. Mogą mieć rozmaite kształty, wymiary, kolory. Duży wybór dotyczy także wyposażenia pylonów typu oświetlenie, elementy interaktywne, efekty specjalne. Na ich korzyść przemawia łatwy montaż i demontaż. Nie trzeba nawet ingerować w budynek.

Podsumowanie

Reklamy podświetlane i pylony reklamowe są uniwersalnymi narzędziami do promowania marki. Mają one szerokie zastosowanie w wielu branżach, skutecznie przyciągają uwagę. Można liczyć na różnorodność projektów, efektywność w komunikacji z klientami. Robieniem tego typu produktów dla klienta (w pełni customizowanych) zajmuje się przykładowo firma Magit. Specjalizuje się w identyfikacji wizualnej i małej architekturze. Sprawdź ofertę na stronie: https://magit.pl/!

Udostępnij ten post:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.